Skip to main content
Vraag

2 van de 4 SuperWifi punten werken niet meer, kon maar 1 gratis omruilen

• August 26, 2026
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Vorige maand zijn 2 van mijn 4 superwifipunten gesneuveld door een update van KPN.

Dit is ook bevestigd na 2 uur proberen door een monteur van KPN.

Ik heb gevraagd om 2 nieuwe wifipunten omdat door hun update die van mij niet meer werken.

Bij gods gratie kon ik dan 1 punt laten crediteren.

Na hier over nagedacht te hebben vond ik dat vreemd en heb gebeld of ik ook een 2de punt kon krijgen.

Omdat ik het vreemd vind dat ik nieuwe moet kopen terwijl door hun update ze niet meer werken en dat als je al ruim 20 jaar klant bent toch mag verwachten dat ze je hier wel in kunnen helpen. ( bij acties omklanten te krijgen die nog nooit een cent betaald hebben bijv een playstation of iets anders kunnen krijgen)

De dame van KPN vond dat ik een goed punt had maar ze niet bevoegd was om mij nog een nieuwe op te sturen.

Afgesproken dat haar leidinggevende mij zou bellen maar dat is helaas niet gebeurd.

Dus vandaag maar weer gebeld met de vraag of ze alsnog een nieuwe kunnen opsturen maar dat feest gaat niet door omdat ik zogenaamd akkoord was gegaan met 1 in het 1ste gesprek.

Helaas was dat het maximale wat ik er uit kon halen in het 1ste gesprek want hij wou eerst niks doen.

Nu voel ik mij best in de kou gezet als vaste klant en zit er over na te denken om een andere provider te nemen ( al denk ik dat het overal wel zo zal gaan)

Hoe kijken jullie hier tegenaan en hebben jullie die ervaring ook?

En is er nog een mogelijkheid om alsnog een wifipunt van KPN te krijgen?

Groet, Remco

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 26, 2026

Hebben we  het over de witte of de zwarte superwifi's?

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • August 26, 2026

Hebben we  het over de witte of de zwarte superwifi's?

Maakt niet heel veel uit , heb je het aan de monteur niet gevraagd het schriftelijk vast te leggen?

Dan sta je juridisch een stukkie sterker.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 26, 2026

Ja de monteur heeft dat vastgelegd. Helaas heb ik daar geen copy van ontvangen.  Maar het gesprek is wel opgenomen maar om hier nu juridische stappen voor te nemen vind ik ook wel wat. Het ging trouwens om de witte.

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • August 26, 2026

Ja de monteur heeft dat vastgelegd. Helaas heb ik daar geen copy van ontvangen.  Maar het gesprek is wel opgenomen maar om hier nu juridische stappen voor te nemen vind ik ook wel wat. Het ging trouwens om de witte.

De witte dan houdt het op, die dingen vinden ze bij de KPN te oud en worden ook vanaf 1-1-2027 niet meer ondersteund