Skip to main content
Beantwoord

Alle SuperWifi knipperen groen, nu slecht wifi

• June 6, 2025
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Voor mij werkt het ook niet meer. En sterker: alle SuperWifi-apparaten (2 stuks) staan op groen te knipperen. Ik heb ook de procedures gevolgd maar het heeft geen effect gehad. Hierdoor heb ik nu slechte wifi-connectie. Is dit wellicht een bekend probleem, en is hier een oplossing voor?

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Jan Willem H. Welkom op de KPN Community! De laatste tijd komt de melding dat de SuperWifi blijven knipperen wat vaker langs en we zijn ook blij dat klanten het blijven melden. Dan kunnen we er gericht onderzoek naar doen. 

Helaas werkt de instructie die je hebt kunnen vinden op onze Kennisbank begrijp ik niet. Dan kun je het beste een schone installatie doen van de Experia Box en de SuperWifi punten. Dit verhelpt het probleem bij de meeste mensen. 

Laat maar weten of het hiermee gelukt is. Het is belangrijk dat je het stappenplan goed stap voor stap volgt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 9, 2025

Hoi ​@Jan Willem H. Welkom op de KPN Community! De laatste tijd komt de melding dat de SuperWifi blijven knipperen wat vaker langs en we zijn ook blij dat klanten het blijven melden. Dan kunnen we er gericht onderzoek naar doen. 

Helaas werkt de instructie die je hebt kunnen vinden op onze Kennisbank begrijp ik niet. Dan kun je het beste een schone installatie doen van de Experia Box en de SuperWifi punten. Dit verhelpt het probleem bij de meeste mensen. 

Laat maar weten of het hiermee gelukt is. Het is belangrijk dat je het stappenplan goed stap voor stap volgt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 9, 2025

Hi Arjan, ik heb het stappenplan inderdaad stap voor stap gevolgd maar het levert helaas niets op. Ik heb geen idee waar het nu mis is gegaan maar het feit dat beide SuperWifi’s het opeens niet meer doen (behalve dat het led groen knippert) doet me denken aan een mogelijk software-update van modem of de SuperWifi’s en dat ze nu dus niet meer aan elkaar koppelen. 

Voor mij is dit een groot probleem omdat de verbindingen voor telefoons en laptops niet overal goed meer zijn (waaronder in mijn werkkamer). Ik hoor graag hoe dit wel opgelost kan worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 10, 2025

Uiteindelijk toch gelukt! Bedankt voor de instructies.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is en ik ga er vanuit dat het voorlopig goed blijft functioneren!