Skip to main content
Beantwoord

Beter WiFi-bereik in de tuin, werkt een extra SuperWifi 2 punt?

• February 5, 2025
  • 31 reacties
  • 624 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

• Auteur
  • Topper
  • February 10, 2025

Ik heb nu extra powerline via 2 dvs650  

1 in de meterkast verbonden met de modem  de andere in de schuur deze heeft een aparte extra groep en de dvs650 zit rechtstreeks verbonden hiermee hierop via internetaansluiting verbonden met een superwifi  en deze werken goed de dvs650 3 x wit en superwifi groen

De ,, webcare heeft nu sterk signaal  wat altijd zwak was..

Ik heb hierop de superwifi die bij de achterdeur zat weggehaald en in de schuur werkt alles nog alleen het signaal in de ,,webcam ,, is weer zwak

Ik denk nu toch maar weer het superwifipunt neerzetten  maar  hoe kan dit nu..

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • February 11, 2025

De ,, webcare heeft nu sterk signaal  wat altijd zwak was..

Ik heb hierop de superwifi die bij de achterdeur zat weggehaald en in de schuur werkt alles nog alleen het signaal in de ,,webcam ,, is weer zwak

Ik denk nu toch maar weer het superwifipunt neerzetten  maar  hoe kan dit nu..

Ik vraag mij dan af of de Webcam wel verbinding maakt met het WiFi punt in de schuur? 🤔
Misschien moet je de camera echt opnieuw verbinden met het nieuwe/extra WiFi AP
Met een Samsung TV hier moet ik dat ook altijd doen als ik een nieuw/extra AP plaats.

Maken je andere apparaten (smartphones) wel goed verbinding in de schuur met het WiFi punt?
Plaats het WiFi punt van de achterdeur anders eens in de schuur en zie wat dat oplevert?

• Auteur
  • Topper
  • February 28, 2025

Als je ellende wilt, dan moet je WiFi punten aansluiten op powerlines...

Maar heb dit toch geprobeerd,  en werkt echt Top  icm met daarop een superwifipunt..

Ik kan dit echt iedereen aanbevelen 

• February 28, 2025

Maar heb dit toch geprobeerd,  en werkt echt Top  icm met daarop een superwifipunt..

Doe dat maar niet. Want dat het bij jou werkt zegt niet over de werking bij een ander. En dat het nu bij jou werkt is ook geen garantie dat het volgende week ook nog werkt. Dat is de ellende van powerlines. Het is niet voor niets dat KPN ze niet meer verkoopt.

• Auteur
  • Topper
  • February 28, 2025

Doe dat maar niet. Want dat het bij jou werkt zegt niet over de werking bij een ander. En dat het nu bij jou werkt is ook geen garantie dat het volgende week ook nog werkt. Dat is de ellende van powerlines. Het is niet voor niets dat KPN ze niet meer verkoopt.

Ik had ook mijn twijfels.. maar ik heb ze in een bestaand stopcontact.   En in de meterkast ook.. 

Werkt nu al twee weken  

In het begin niet.. maar na een uurtje  top

Misschien niet snel.. maar dat is ook niet nodig.. 

Heb het nodig voor mijn wifi en dat werkt echt  tuin is ongeveer 18 meter  heb wel een aparte groep in de schuur aangelegd   

• Auteur
  • Topper
  • February 28, 2025

Ik had ook mijn twijfels.. maar ik heb ze in een bestaand stopcontact.   En in de meterkast ook.. 

Werkt nu al twee weken  

In het begin niet.. maar na een uurtje  top

Misschien niet snel.. maar dat is ook niet nodig.. 

Heb het nodig voor mijn wifi en dat werkt echt  tuin is ongeveer 18 meter  heb wel een aparte groep in de schuur aangelegd   

En powerline 650  nog niet eens 1200  de 650.. deze waren goedkoper en een witte superwifi..