Skip to main content
Vraag

Door een update doen de witte ronde versterkers het niet goed meer

• March 30, 2026
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Sinds 8 oktober 2025 doen mijn witte versterkers het niet of niet goed meer. Dit komt door een update van KPN. Omdat er thuis gewerkt wordt, is dit zeer vervelend! Gaat KPN hier nog wat aan doen, moet ik zwarte versterkers bestellen (blijkt dat deze het wel doen (met misschien een andere router)) óf moet ik een klacht indienen? 

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 30, 2026

Wat je zou kunnen proberen is om alles te resetten. Dus zowel het modem als de wifiversterkers.  Of heb je dat al gedaan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2026

Al tig keer, zowel router als versterkers, gereset naar de fabrieksinstellingen. Daarna alles weer opgestart; versterkers met ethernetkabel. 5 jaar geen probleem én nu helaas niet goed meer te krijgen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Jacobin, welkom op onze community! Zoals je het beschrijft heb je veel stappen al doorlopen. Alles resetten en de superwifi punten dan een half uur bekabeld aangesloten laten zodat ze kunnen updaten moet de meeste dingen wel op kunnen lossen. Waar loop je precies tegenaan? Welke experiabox heb je? Op onze kennisbank hebben we hier ook een paar handige artikelen over: Kennisbank Wifi en KPN Wifipunten | KPN Community

Op onze product updates pagina kun je alles vinden over de meest recente updates:

Product Updates | KPN Community