Skip to main content
Beantwoord

Een SuperWifi op groen en de andere op rood

• December 28, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een update gehad van mijn modem v10 nu blijft de ene superwifi op groen en de andere op rood. Daar voor geen problemen gehad met de superwifi. Wat kan ik hier aan doen??

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@RonBram, goed dat je dit hier aangeeft. 

Het lijkt erop dat de tweede SuperWifi niet helemaal goed over is gezet naar de nieuwe software. Zou jij de volgende stappen willen uitvoeren en laten weten of het zo is gelukt? 

1. Is je SuperWifi punt bekabeld aangesloten op je modem? Haal dan de kabel uit het SuperWifi punt
  2. Druk 10-12 seconden op het resetknopje achterop het SuperWifi punt tot hij 5x rood knippert
  3. Het SuperWifi punt start nu opnieuw op en zal groen gaan knipperen. Zet dan het Superwifi punt uit met de aan/uitknop
  4. Sluit je SuperWifi punt (weer) rechtstreeks bekabeld aan op je modem.
  5. Zet hem weer aan en wacht ongeveer 5 minuten. Het lampje van het SuperWifi punt zal achter elkaar verschillende kleuren laten zien, eindigend met stabiel groen.
  6. Daarna kan het weer los worden gekoppeld. 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 31, 2025

Hi ​@RonBram, goed dat je dit hier aangeeft. 

Het lijkt erop dat de tweede SuperWifi niet helemaal goed over is gezet naar de nieuwe software. Zou jij de volgende stappen willen uitvoeren en laten weten of het zo is gelukt? 

1. Is je SuperWifi punt bekabeld aangesloten op je modem? Haal dan de kabel uit het SuperWifi punt
  2. Druk 10-12 seconden op het resetknopje achterop het SuperWifi punt tot hij 5x rood knippert
  3. Het SuperWifi punt start nu opnieuw op en zal groen gaan knipperen. Zet dan het Superwifi punt uit met de aan/uitknop
  4. Sluit je SuperWifi punt (weer) rechtstreeks bekabeld aan op je modem.
  5. Zet hem weer aan en wacht ongeveer 5 minuten. Het lampje van het SuperWifi punt zal achter elkaar verschillende kleuren laten zien, eindigend met stabiel groen.
  6. Daarna kan het weer los worden gekoppeld. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2026

Ik heb de stappen uitgevoerd en werkt weer!! 
super bedankt voor de uitleg 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 5, 2026

Erg fijn om te lezen. Dankjewel ook voor de terugkoppeling, hier hebben andere meelezers ook iets aan. 😊