Skip to main content
Vraag

Experia Wifi update niet

• March 22, 2026
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb 3 zwarte experia versterkers en een v12 modem. 1 versterker is netjes geupdate, de andere 2 blijven op oude software draaien. Heb alle stappen van diverse fora meerdere keren doorlopen (reset van modem en reset van versterkers), niets werkt. Ook handmatig inloggen op de versterkers en checken op update geeft als melding dat de meest recente versie is geinstalleerd. 

in mijnmodem.kpn heten ze ook anders. Degene die update heeft gehad heet EW-1C7B14, andere bijv ExperiaWIFI-581FF3 en staat daarnaast ook nog op de poort vermeld als wifi bridge in mijnmodem.kpn (2 vermeldingen bij 1 poort)

dit is een nieuwe post nav reactie in Experia Wifi: Update naar EW.C.25.14.02 | KPN Community

3 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bedankt voor het aanmaken van dit eigen topic, ​@PeterDan. Wil jij je forumprofiel invullen? Wat ik sowieso nodig heb zijn de serienummers van deze twee Experia Wifi's. Die mag je invullen bij persoonlijke opmerking. Verder adresgegevens, en klantnummer. Laat even weten hier als je het ingevuld hebt. Dan kijk ik of we deze van onze kant nog overgezet krijgen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 24, 2026

Dank je wel ​@Erik van KPN  ik heb de gegevens aangevuld in mijn profiel en ook de 2 niet werkende versterkers met kabel aan mijn modem verbonden. (een derde versterker is dus wel geupdate en hangt ook aan het modem)

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 26, 2026

Merci, ​@PeterDan! Ik heb het doorgezet voor handwerk. Met een beetje geluk gaan ze morgen over. Anders wordt het begin volgende week.