Skip to main content
Vraag

Experia Wifis wisselen iedere dag tussen hoofdpunt en tweede punt

• April 26, 2022
  • 10 reacties
  • 116 keer bekeken

Beste Moderator,

helaas hier het zelfde probleem, na circa 1 dag wordt de primaire weer gewisseld.

Al de wifi kastjes gewisseld maar het blijft maar voor een dag werken.

Wat kan hier nog aan gedaan worden

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 26, 2022

Wat is je probleem @petmircha ? Het maakt niet uit welke Experia WiFi de primaire is.

De primaire unit verzorgt de coördinatie met de andere units en je logt erop in voor de instellingen. Maar verder zijn ze gelijk.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @petmircha, welkom! Ik ben ook benieuwd tegen welk probleem je aanloopt. We denken graag met je mee. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2022

De kpn wifi primair wisseld 's avonds naar de op de 1e etage kpn wifi zodat de snelheid en soms het signaal weg valt. Beide opnieuw opstarten. Beneden eerst e dan werkt het weer voor een dag.

Het heeft geruime tijd goed gewerkt sinds twee weken niet meer

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 29, 2022

Welk modem heb je @petmircha ? En welke wifi versterkers, Experia WiFi of SuperWiFi ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 30, 2022

Goedemorgen RBXX

Dat is de v10 met 2 x experiawifi

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 30, 2022

Hallo @petmircha , het blijft een vreemde situatie en ik vraag me af wat er aan de hand is.

Je hebt een v10, dan staat als het goed is de wifi van dit modem uit. De beide Experia WiFi's verzorgen dan samen de wifi. Welke lampjes branden op de Experia WiFi's en verandert er iets tijdens de problemen? Je zou de wifi punten eens van plaats kunnen wisselen, misschien maakt dat verschil.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 30, 2022

Hoi RBXX 

JA het is bijzonder, gezien het forum niet geheel  ongebruikelijk. Heb ze al een keer omgewisseld. Maakte niet uit.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wat jammer om te lezen dat het nog niet opgelost is, @petmircha! Heb je de Experia Wifi punten bekabeld of draadloos aangesloten? En heb je ze al eens ontkoppeld/gereset en weer opnieuw verbonden?

wjb
Wijsgeer
  • May 3, 2022

Heb je de Experia Wifi punten bekabeld of draadloos aangesloten?

Experia WiFi’s kunnen alleen maar bekabeld aangesloten worden. 😏

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik kom wel eens tegen dat klanten 'm met een DVS aangesloten hebben, vandaar dat ik het toch even check!