Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding meer tussen V10a en Experia Wifi

• February 1, 2026
  • 7 reacties
  • 46 keer bekeken

Krijg geen verbinding (meer) tussen Experia Wifi en V10a router. Heeft in verleden wel gewerkt maar pas laat opgemerkt dat de Experria allen power On groen geeft. Alles al geprobeerd maar krijg t niet meer voor elkaar. De instructies zijn ook niet echt duidelijk, men spreekt over 2e lampje Wifi dat eerst groen zou gaan knipperen en daarna blauw moet geen branden………….HELP!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Als je die kunt installeren kan dat zeker geen kwaad. Dat gaat om deze update:

Die heb je ook nodig om je Experia wifi's beter te kunnen beheren.

7 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Dolf24v, welkom op onze community! Het is me niet helemaal duidelijk wat er mis gaat. Heb je ze al gereset? We hebben hier handig artikel over geschreven:

We denken graag even mee!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 3, 2026

Ja is bekend, allemaal geprobeerd maar krijg geen blauwe lampje op Experia WIFI  meer. Wel blauw  knipperen tijdens opnieuw starten na reset, maar blijft niet aan. Soms is er n rode lamp…….

Ben niet zo handig met al die digi dingen, maar doen wat er staat lukt mij wel. 

heb al veel zitten googlen en gelezen……….miss moeten die EXperias WIFI een updat of zo

Hoor graag Thomas wat er nog kan…….

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 3, 2026

Oh ja , na het opnieuw satarten laat ik ze gewoon aan staan……….kan soms lang duren maar er veranderd niets 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 3, 2026

Heb gekeken in systeem , staat vermelding dat er nieuwe firmware beschikbaar is 25.08.14.0 

Moet / kan ik hier iets mee? Of pas op de plaats en t komt automatiek ?? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2026

Als je die kunt installeren kan dat zeker geen kwaad. Dat gaat om deze update:

Die heb je ook nodig om je Experia wifi's beter te kunnen beheren.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2026

Ben digibeet…..zoiets updaten kun je zelf doen ?? Hebt U miss wat aanwijzingen wat wel en niet te doen ? Tnx 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Volgens mij zou er een knop moeten staan op het scherm waar je deze melding zag: 

Heb gekeken in systeem , staat vermelding dat er nieuwe firmware beschikbaar is 25.08.14.0 

Moet / kan ik hier iets mee? Of pas op de plaats en t komt automatiek ?? 

Maar als alles verder goed werkt kun je ook gewoon wachten tot de update automatisch uitgevoerd wordt natuurlijk.