Skip to main content
Beantwoord

Het signaal is slecht sinds update KPN Box 12 en SuperWifi 1 punten

• March 31, 2025
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

VICTORJJ
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+1

Geachte,

Maak gebruik van een KPN router 12 en 3 Superwifi (wit) versterkers.

Sinds een update tijdens mijn vakantie is het signaal slecht.

De ontvanger van mijn warmtepomp is af en toe in te stellen als er een goed signaal is, maar dat blijkt niet zo te zijn. De ontvanger in zelden zichtbaar in de app en in de woonkamer.

De wifi ontvangst op de 2e en de 3e verdieping is dus vaak niet aanwezig. Gisteren alle Superwifi ontvangers/versterkers via een kabel aan de router gehangen en instellingen uitgevoerd volgens KPN website. 1 Superwifi versterker heeft een update ontvangen, blauw licht,. De anderen niet.

Bij herinstallatie ‘zien’ de versterkers elkaar niet, rood led licht! Een wat oudere Ipad-mini ziet geen netwerk meer zelfs niet in dezelfde ruimte van de Superwifi versterker!

Eenzelfde actie elders bij mij dochter uitgevoerd. Zij heeft Superwifi (zwart) Daar blijkt een versterker het weer te doen.

Kennelijk heeft het te maken met de witte Superwifi versterkers? of met de 1 Gb verbinding?

Graag een oplossing voor dit actuele probleem te meer omdat de warmtepomp op deze wijze onbetrouwbaar en niet in te sellen is.

Met vriendelijke groet,

Victor Philipsen

Haarlem

Beste antwoord door JanD

Beste ​@VICTORJJ de SW#1 zijn kortgeleden softwarematig bijgewerkt, zie onderstaande link voor aanvullende info:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 31, 2025

Beste ​@VICTORJJ de SW#1 zijn kortgeleden softwarematig bijgewerkt, zie onderstaande link voor aanvullende info:

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@VICTORJJ en welkom bij de KPN Community! Niet handig als de warmtepomp niet in te stellen is, dus ik hoop dat het met de tip van JanD is opgelost. 

In het groene blok bovenaan de Product Update kun je vinden wat je kunt doen als de SuperWifi punten niet goed werken. 🙂 Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten!

Â