Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik een nieuwe stroomadapter aanvragen voor de witte SuperWifi?

• May 13, 2026
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Alex.Gerda
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hallo, de kabel die aan de adapter zit van mijn witte Super Wifi-punt is kapot. Maar hoe kom ik het snelst aan een nieuwe?

6 reacties

Lampjesman
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 13, 2026

Die word niet meer verkocht ben ik bang , mocht je nog een.adapter van een oude wifi Experia (die zwarte kubus) hebben.,.die past en werkt er ook op beide zijn 12V

Alex.Gerda
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2026

🥴 Ai! 5 jaar geleden aangeschaft en nu al niet meer te krijgen… Dat is niet best!

ik heb gisteren het in het forum gelezen dat er ook nog eens geen universele adapter is te krijgen die past. Dit vanwege een speciale Connector die gebruikt is. Belachelijk!

bedankt voor je antwoord.👍🏻(al hoop ik natuurlijk op een passende oplossing van de zijde van KPN)

Lampjesman
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 14, 2026

Je kan wel proberen 0800-0402 te bellen en een V10A adapter te vragen , als het goed is past die ook althans als de thread goed heb gelezen in een ander topic

Alex.Gerda
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2026

Dat ge ik morgen es even proberen. Bedankt voor de info.💪🏻

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Alex.Gerda, goed dat je hier een topic voor aanmaakt! Kopen kan inderdaad niet, maar als hij kapot is hebben wij wel de optie om een vervangende voor je aan te vragen. 

Bellen is hiervoor inderdaad het handigste, een belafspraak (rechts onderin) maken kan ook. Dan word je gebeld door ons en kan mijn collega dit voor je regelen. 🙂
Hopelijk heb je dan snel een nieuwe in huis! Laat je weten of het gelukt is?

• May 16, 2026

Ik vond dit onderwerp met zoekterm “barrel” :

En hier een verhaaltje van mij er over :

de kabel die aan de adapter zit van mijn witte Super Wifi-punt is kapot. 

De kabel is door ? Niet vlak bij een van de uiteinden ?
Dan is dat goed te repareren, met soldeerbout en krimpkousjes.