Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik zelf software op de Experia Wifi zetten?

• September 19, 2022
  • 4 reacties
  • 185 keer bekeken

Hoe haal ik die optie om een bestand tevuploadenĀ  tevoorschijn ivm custom firmware upload.

Beste antwoord door Chrizziey

HalloĀ @Spacecabbie,

Zover ik weet is deze optie door KPN zelf uitgeschakeld (als deze al aanwezig was). Gezien deze automatisch worden ge-update als er een update beschikbaar is. Als je er graag je eigen firmware op wilt zetten dan kunnen wij je hier niet mee helpenĀ šŸ˜‰.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • September 19, 2022

HalloĀ @Spacecabbie,

Zover ik weet is deze optie door KPN zelf uitgeschakeld (als deze al aanwezig was). Gezien deze automatisch worden ge-update als er een update beschikbaar is. Als je er graag je eigen firmware op wilt zetten dan kunnen wij je hier niet mee helpenĀ šŸ˜‰.

• September 19, 2022

HalloĀ @SpacecabbieĀ welke versterker hebben we het precies over, de witte vierkante, de zwarte vierkante, de ronde witte of de ronde zwarte?

Eigen firmware kun je op geen enkel KPN-apparaat installeren, daar de meeste apparatuur in bruikleen is, op de versterkers na.

Ā 

• Auteur
  • Topper
  • September 19, 2022

HalloĀ @SpacecabbieĀ welke versterker hebben we het precies over, de witte vierkante, de zwarte vierkante, de ronde witte of de ronde zwarte?

Eigen firmware kun je op geen enkel KPN-apparaat installeren, daar de meeste apparatuur in bruikleen is, op de versterkers na.

Zwarte ja van de modems wist ik ging er (ja dom van mij) uit dat dit niet zo is bij gekochte apparaten want tja geen bedrijf kan zo ******* arrogant zijn..…

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 19, 2022

En KPN zegtĀ ook nog eens hoe we met elkaar omgaan op dit forum. Conform onze huisregels en gebruikersvoorwaarden heb ik een bericht aangepast en berichten weggehaald.Ā