Skip to main content
Vraag

Hoe krijg ik wifi in mijn buitenberging met KPN?

• September 27, 2025
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik zou graag in mijn buitenberging WIFI willen ontvangen.
De buitenberging staat vast aan mijn huis en het modem staat 7 meter verwijdert.
Ik heb 2 WIFI versterkers 1 staat in de meterkast bij het modem en 1 staat op de eerste verdieping.
Ik kan mijn vraag niet kwijt via de WIFI manager.

4 reacties

• September 27, 2025

Wat is de vraag dan eigenlijk precies?

Heb je er nu geen WiFi verbinding dan? 9f is het snel genoeg? Dan lijkt het me logisch om er een WiFi versterker bij te kopen toch?

Welk modem heb je? En welke WiFi versterkers? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 28, 2025

Hallo ​@R.Eertman ,

De beste optie is om een bekabelde verbinding te leggen naar jouw buitenberging. 

De andere optie is om nog een extra WiFiversterker aan te schaffen. En die dan wat dichter bij die buitenberging plaatsen. 

Extra leesvoer: 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Van harte welkom in onze Community ​@R.Eertman! 

Leuk dat je je vraag hier neerlegt. Ik lees dat je ook graag wifi wilt ontvangen in je berging, en dat je al versterkers hebt. Maar ik vermoed dat 't dus niet, of niet goed lukt met je verbinding daar. 

Heb je de reacties van Marlon en Noordzee al kunnen bekijken? We horen graag of je daarmee verder gekomen bent. De linkjes die Noordzee deelt kunnen ook heel handig zijn. Als je er niet uit komt, laat je dan specifieker weten waar je tegen aan loopt, en welke apparatuur (type modem en versterkers) je gebruikt? Dan kunnen we hier beter met je mee denken.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 7, 2025

Hallo ​@R.Eertman ,

De beste optie is om een bekabelde verbinding te leggen naar jouw buitenberging. 

De andere optie is om nog een extra WiFiversterker aan te schaffen. En die dan wat dichter bij die buitenberging plaatsen. 

Extra leesvoer: 

En ​@R.Eertman ?

Wat is het geworden?Â