Skip to main content
Vraag

Ik kan niet meer inloggen op mijn gastnetwerk sinds een stroomstoring

• October 27, 2025
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wij hebben een bedraad en een draadloos superwifi 2 punten en een draadloos superwifi 1 punt. Na een stroomstoring zien we het gasten netwerk nog wel tussen de wifi netwerken staan, ook met volledige sterkte, maar kunnen hier niet op inloggen " kan geen verbinding maken". Het normale wifi netwerk werkt wel naar behoren.

Ik heb al ingelogd op de wifi punten en het gasten netwerk uit en weer aangezet. Het netwerk via de browser opnieuw gestart en handmatig de wifi punten nogmaals uit en weer aan gezet. Deze zijn ook allemaal juist verbonden (continue groen) maar het heeft allemaal niet geholpen.

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 27, 2025

Kun je het gastnetwerk eens een andere naam geven en daarna opnieuw proberen in te loggen?
Anders zou je een reset van het modem en de wifipunten kunnen overwegen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 27, 2025

Een andere naam kan ik nog proberen.

Ik heb al gereset via de portal, dat heeft niet geholpen helaas.

Vreemd is dat het normale wifi netwerk zonder problemen werkt, apparaten weer verbonden zijn etc. en het gasten netwerk ook gewoon zichtbaar is. Alleen geen verbinding mogelijk.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Johan-86, is natuurlijk erg onhandig. Je stelt niet voor niets een gastnetwerk in. Je hebt ook al best veel zelf geprobeerd. Heeft het wijzigen van de naam en/of wachtwoord nog iets opgeleverd? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 1, 2025

Jeroen, dat heb ik geprobeerd maar heeft helaas ook niet geholpen.