Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg de SuperWifi punten op geen enkele manier verbonden

• December 11, 2022
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Hoi, vorige week zondag gingen mijn Superwifipunten op "rood”……??? Probleem gemeld bij Klantenseervice KPN en er werd mij een nieuwe modem (V12) opgestuurd. Nu heb ik nog meer problemen want ik krijg de Supoerwifipunten op geen enkele manier verbonden, mijn Ring doorbel en camera krijg ik niet meer verbonden en de Nest camera's vallen iedere keer uit. Iemand die mij de helpende hand kan reiken ??  Alvast bedankt.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Blusbak ,

In dit topic kun je precies vinden hoe je de SuperWiFi kunt aansluiten wanneer je een rood lampje ziet: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 13, 2022

Hallo @Blusbak ,

In dit topic kun je precies vinden hoe je de SuperWiFi kunt aansluiten wanneer je een rood lampje ziet: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 14, 2022

Kom ik niet verder mee, sinds de nieuwe modem (V12) zijn de problemen alleen maar groter geworden. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 15, 2022

Niets helpt @Blusbak? Heb je toevallig een DVS 650 in gebruik? Wil je die eens van het stroom halen? Werkt het dan? 

En met de Box 12 hoef je geen SW punt dichtbij het modem te plaatsen. De Box 12 maakt deel uit van het netwerk en zendt ook wifi uit.