Skip to main content
Antwoord

Ik krijg teveel reclame in de MijnKPN app

• November 17, 2025
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

waarom wordt je overladen met reclame als je simpel een wifi versterker wilt toevoegen.

het is niet normaal hoeveel zooi je krijgt te zien als je simpelweg een wifiversterker wilt toevoegen.

je leert nog sneller Hebreeuws dan dat je door de reclame van de app komt.

als je in de app op de knop wifi versterker toevoegen drukt kom je in een hele andere wereld terecht.

kunt u dat aub uitleggen KPN.

ik hoef al die onzin niet !

als jullie bij mij aanbellen thuis verschijnen er ook niet 6 beeldschermen met 12 vragen over, wat, wie, waar, hoe, wanneer, waarom, waarmee, hoeveel, welke, etc. 

hou het simpel !!!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hi ​@rick van den berg. Welkom op de community! Ik begrijp goed dat dit irritant is. Als je gewoon een wifi-versterker wilt toevoegen, wil je niet eerst door allerlei schermen en extra informatie heen. We proberen de aanbiedingen in de app zo goed mogelijk bij je situatie te laten passen. Om dit goed te kunnen doorgeven aan het team van de KPN Thuis-app, hoor ik graag van je welke reclame of welke schermen je precies vervelend vindt. Gaat het om aanbiedingen, tips, meldingen over andere producten, of iets anders?

Hoe duidelijker je kunt aangeven wat je te zien krijgt, hoe beter we dit kunnen doorgeven en verbeteren. We horen het graag!

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 20, 2025

Hi ​@rick van den berg. Welkom op de community! Ik begrijp goed dat dit irritant is. Als je gewoon een wifi-versterker wilt toevoegen, wil je niet eerst door allerlei schermen en extra informatie heen. We proberen de aanbiedingen in de app zo goed mogelijk bij je situatie te laten passen. Om dit goed te kunnen doorgeven aan het team van de KPN Thuis-app, hoor ik graag van je welke reclame of welke schermen je precies vervelend vindt. Gaat het om aanbiedingen, tips, meldingen over andere producten, of iets anders?

Hoe duidelijker je kunt aangeven wat je te zien krijgt, hoe beter we dit kunnen doorgeven en verbeteren. We horen het graag!