Skip to main content
Beantwoord

Ik loop vast in installatie van SuperWifi 2, hoe los ik dit op?

• January 15, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Bij installeren  van Superwifi gaat alles goed bij de eerste met ethernetkabel naar router. Bij de tweede, zonder ethernetkabel, blijft de 2e superwifi niet op mijn thuisnetwerk maar vindt dan een netwerk van mijn zonnepanelen waardoor ik geen versterking krijg. Hoe moet ik dat oplossen ?  (Ps gedaan via app voor toevoegen superwifi)

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@egbert1950, ik denk ook graag mee. 

Ook de andere SUperWiFi's moet je eerst met een kabel aansluiten. Het makkelijkste is om alles even te resetten en vanaf 0 te beginnen met aansluiten en koppelen. Volg de link hieronder voor de juiste stappen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• January 15, 2025

De tweede moet in eerste instantie natuurlijk wel bekabeld aangesloten worden. Brand die dan gewoon stabiel groen?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hi ​@egbert1950, ik denk ook graag mee. 

Ook de andere SUperWiFi's moet je eerst met een kabel aansluiten. Het makkelijkste is om alles even te resetten en vanaf 0 te beginnen met aansluiten en koppelen. Volg de link hieronder voor de juiste stappen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 18, 2025

Gelukt het werkt.