Skip to main content
Beantwoord

Inloggen lukt niet op SuperWifi 2, deze geeft aan dat het wachtwoord (wat achterop staat) niet klopt

• August 18, 2025
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zie dat mijn superwifi het ipadres 192.168.2.20 heeft en als ik dit ingeef kom ik ook op het inlog scherm, als ik dan het wachtwoord wat achterop de superwifi 2 staat ingeef, krijg ik te zien dat het wachtwoord onjuist is, na veel gedoe heb ik de superwifi eindelijk gereset maar nog steeds wachtwoord onjuist.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@jammer2024 het lampje op de SW#2 brandt waarschijnlijk rood.

Meestal is een herstart van de modem en/of SW#2 voldoende om alles weer goed samen te laten werken.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 18, 2025

Beste ​@jammer2024 als de SW#2 de KPN-software heeft, net als de modem, is het wachtrwoord gelijk aan dat van het modem.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 18, 2025

Dank je ik kan inloggen maar ik ben nog niet veel verder gekomen.

Als ik in de box12 bij thuisnetwerk de superwifi aanklik zie ik dat deze niet aan het thuisnetwerk gekoppeld is en dat ik de thuisinstallatie moet herhalen maar dat heb ik nu al meerdere keren gedaan.
Ik begrijp echt niet wat ik fout doe

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 18, 2025

Beste ​@jammer2024 het lampje op de SW#2 brandt waarschijnlijk rood.

Meestal is een herstart van de modem en/of SW#2 voldoende om alles weer goed samen te laten werken.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@jammer2024, welkom op onze community! Is het nog gelukt? Goede tips van ​@JanD!