Skip to main content
Beantwoord

iPhone wisselt tussen mobiel internet en super wifi

• April 26, 2025
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Hallo,

mijn iphone wisselt continue tussen 5g en (super)wifi. Als ik dus iets wil casten naar mijn tv valt dat de hele tijd weg. ik zie de superwifi ook in mijn mesh netwerk staan maar daar heeft geen enkel ander apparaat er verbinding mee…

heel raar. 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Juultje18. Welkom op de KPN Community! Lastig dat je deze problemen hebt met je iPhone en de Wifi thuis. 

Ik denk waar ​@JanD op doelt dat dat de Wifi assistentie is. Je kunt eens kijken of je dat kunt uitzetten en of dat helpt. Op de Apple-website kun je vinden hoe en waar je dat uitschakelt. 

Kun je ook iets meer vertellen over welke KPN-apparatuur je hebt staan? Welke Experia Box heb je en welke SuperWifi versterker (wit of zwart)? En kun je ook eens in je browser gaan naar http://192.168.2.254 en controleren welke firmware op je modem staat? Aan de hand daarvan kunnen we eens kijken of we tips en adviezen hebben om je situatie te verbeteren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 26, 2025

Beste ​@Juultje18 op je telefoon kun je instellen dat deze niet naar mobiel gaat als de wifi even iets minder of weg is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 26, 2025

Waar kan dit dan? Ik heb een iphone…

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 26, 2025

Waar kan dit dan? Ik heb een iphone…

Beste ​@Juultje18 ik ken de Iphone niet, maar als ik logisch nadenk ergens in een menu voor wifiinstellingen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 29, 2025

Hoi ​@Juultje18. Welkom op de KPN Community! Lastig dat je deze problemen hebt met je iPhone en de Wifi thuis. 

Ik denk waar ​@JanD op doelt dat dat de Wifi assistentie is. Je kunt eens kijken of je dat kunt uitzetten en of dat helpt. Op de Apple-website kun je vinden hoe en waar je dat uitschakelt. 

Kun je ook iets meer vertellen over welke KPN-apparatuur je hebt staan? Welke Experia Box heb je en welke SuperWifi versterker (wit of zwart)? En kun je ook eens in je browser gaan naar http://192.168.2.254 en controleren welke firmware op je modem staat? Aan de hand daarvan kunnen we eens kijken of we tips en adviezen hebben om je situatie te verbeteren.