Skip to main content
Vraag

Is mijn SuperWifi 1 punt van Arcadyan defect?

• July 19, 2026
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Hi, heb hier een oude witte Arcadyan wifi versterker waarvan er alleen een groen lampje brandt op de achterkant bij de netwerkpoorten. Lampjes op voorkant, die blauw zouden moeten zijn, doen het niet. Lijkt ook zijn eigen wifi niet uit te zenden en wordt ook niet herkend in de admin omgeving van het modem als bekabeld aangesloten. Is hier iets aan te doen of is deze versterker defect? Hoor het graag, vriendelijke groet, Casper

3 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 19, 2026

Beste ​@Caspertweety je bedoelt onderstaande waarschijnlijk:

https://www.kpn.com/service/interactieve-handleidingen?page=wi-fi-repeater-wifi-versterker/p3_d24163

Heb je de versterker al eens een fabrieks-reset gegeven via de knop/gaatje?

Als dat niet geholpen heeft, ben ik bang dat de versterker aan het einde van zijn technische levensduur is gekomen en dat je er afscheid van moet nemen.

In de topictitel schrijf je SuperWifi#1, maar dat is een witte ronde, die zal het niet zijn, want die heeft niet meerdere netwerkpoorten

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 19, 2026

Beste ​@Caspertweety je bedoelt onderstaande waarschijnlijk:

https://www.kpn.com/service/interactieve-handleidingen?page=wi-fi-repeater-wifi-versterker/p3_d24163

Heb je de versterker al eens een fabrieks-reset gegeven via de knop/gaatje?

Als dat niet geholpen heeft, ben ik bang dat de versterker aan het einde van zijn technische levensduur is gekomen en dat je er afscheid van moet nemen.

In de topictitel schrijf je SuperWifi#1, maar dat is een witte ronde, die zal het niet zijn, want die heeft niet meerdere netwerkpoorten

Hallo Jan! Dank voor je reactie! En ja, al diverse keren geprobeerd. Helaas… En hoe dat Superwifi er in gekomen is?! Autocorrect🤬!

Doman
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • July 19, 2026

Is hier iets aan te doen of is deze versterker defect?

Je kan altijd nog met een andere voeding testen als je die beschikbaar hebt.
En natuurlijk nog eens langdurig reset knop ingedrukt blijven houden en/of in combinatie met inpluggen voeding.
Ik heb er hier ook nog 2, handige switch/AP/repeater. 

Â