Skip to main content
Beantwoord

Kan ik ook een Wifi-punt in mijn garage neerzetten?

• March 1, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Kan ik mijn superĀ  wifi ook in mijn garage zetten voor een betere ontvangst voor mijn tuin camera?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Kan ik mijn superĀ  wifi ook in mijn garage zetten voor een betere ontvangst voor mijn tuin camera?

Hoi ​@rienus 5Ā . Zeker kan dat.Ā  Welk type Superwifi heb jij? We hebben de SW1 (witte ronde schijven) en de SW2 (zwarte ronde schijven).

Als je de mogelijkheid hebt, zou ik ze met een kabel aansluiten maar de SW2 kan in de meeste gevallen ook zonder problemen draadloos neergezet worden.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• March 1, 2025

Ja, dat kan. Gewoon proberen.Ā 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2025

Hoi ​@rienus 5Ā . Zeker kan dat.Ā  Welk type Superwifi heb jij? We hebben de SW1 (witte ronde schijven) en de SW2 (zwarte ronde schijven).

Als je de mogelijkheid hebt, zou ik ze met een kabel aansluiten maar de SW2 kan in de meeste gevallen ook zonder problemen draadloos neergezet worden.Ā 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 4, 2025

Beste ​@rienus 5Ā zelf heb ik een DVS1200 powerline adapter voor het stroomnet aangesloten en van daaruit een LAN-kabel naar mijn camera en de wifi op de camera uitgeschakeld, wel zo veilig.

Ā