Skip to main content
Beantwoord

Kan ik witte Wifi versterkers omruilen voor de zwarte? Net terug bij KPN

• July 2, 2026
  • 6 reacties
  • 108 keer bekeken

Wij zijn van kpn naar delta gegaan, en nu weer terug bij kpn. 
ergens gebrul gehoord/gelezen dat ik mijnbouw wifi versterkers (de witte) kan omruilen voor de zwarte. 
zo ja, hoe kan ik dit doen? En zijn hier nog kosten aan verbonden 

Beste antwoord door Noordzee

Ik heb een keer met kpn gebeld. Toen we weer terug gingen. Kregen we nml de zwarte wifinpunten binnen. Witte er bij aangekoppeld maar volgens hun gaan de witte en zwarte niet goed samen.  Vandaar daarbij de witte niet gebruik. 
ook is er toen verteld dat ze dacht dat je die in kon winkel kon omruilen. Maar voor dat ik naar de stad rijd. Wou ik t graag zeker weten 

Hallo ​@Mirranda ,

Je kunt de witte en zwarte superWiFi-punten prima samen gebruiken.

KPN ruilt ze niet om. Je kunt bij KPN wel de nieuwe zwarte WiFipunten huren of kopen. 
Eventueel met korting kopen via de WiFimanager.

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • July 2, 2026

@Mirranda  Bij mijn weten kan dat niet omdat ze je eigendom zijn; je kunt ze wel verkopen 

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 2, 2026

Beste ​@Mirranda omruilen kan niet, want ze zijn je eigendom en zoals ​@jimny je zou ze kunnen doneren aan een kringloopwinkel of verkopen.

De nieuwe zwarte SW#2 kun je eerst huren om te proberen en als het bevalt kun je tot aanschaf overgaan.

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

@Mirranda Ik gebruik de witte SuperWifi 1-punten tot volle tevredenheid. Dus waarom zou je ze willen vervangen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 4, 2026

Ik heb een keer met kpn gebeld. Toen we weer terug gingen. Kregen we nml de zwarte wifinpunten binnen. Witte er bij aangekoppeld maar volgens hun gaan de witte en zwarte niet goed samen.  Vandaar daarbij de witte niet gebruik. 
ook is er toen verteld dat ze dacht dat je die in kon winkel kon omruilen. Maar voor dat ik naar de stad rijd. Wou ik t graag zeker weten 

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 4, 2026

Nu weet je het zeker, omruilen kan niet om eerder genoemde redenen en de aanvullende mogelijkheden.

@Mirranda 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 4, 2026

Hallo ​@Mirranda ,

Je kunt de witte en zwarte superWiFi-punten prima samen gebruiken.

KPN ruilt ze niet om. Je kunt bij KPN wel de nieuwe zwarte WiFipunten huren of kopen. 
Eventueel met korting kopen via de WiFimanager.