Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen in (huur) SuperWifi 2

• May 23, 2025
  • 5 reacties
  • 113 keer bekeken

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Goedemorgen een vraagje ik kan niet in super wifi 2 inloggen ook niet naar Reset wat te doen groetjes cornelis48 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@cornelis48, met de oude software kan je geen wachtwoord vergeten optie doen inderdaad. Met de oude software is het wachtwoord standaard 'Admin’, en moet je het bij de eerste keer inloggen aanpassen. Als het wachtwoord 'Admin’ is kan je het modem een reset geven, het standaardwachtwoord wordt dan weer teruggezet naar 'Admin’: 

Als je instellingen hebt aangepast in het modem, worden die daarbij gewist. Dat is belangrijk om rekening mee te houden.

Met de oude software is er alleen geen andere manier om het wachtwoord te resetten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • May 23, 2025

@cornelis48 

welke modem van KPN heb je in gebruik met welke firmware erop staan?

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 23, 2025

Box v10 ook daar kan ik niet in komen meer er zou afgelopen nacht een update zijn geweest maar als doet het wel dat wel mijn vrouw heeft in de v 10 een paswoord in gezet in verleden maar mijne vrouw is overleden verleden jaar. 😢😢

• May 23, 2025

Volgens mij bestaat er met de nieuwe firmware een manier om het password van de webinterface te resetten zonder dat de hele box gereset hoeft te worden.

Klik maar eens op "Toegangswachtwoord vergeten?".

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 23, 2025

Volgens mij heb ik nog niet de nieuwe update Experia box v10 ik wacht wel af het zou afgelopen donderdag op vrijdag gebeuren. Maar als is nog steeds het zelfde. 😉

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@cornelis48, met de oude software kan je geen wachtwoord vergeten optie doen inderdaad. Met de oude software is het wachtwoord standaard 'Admin’, en moet je het bij de eerste keer inloggen aanpassen. Als het wachtwoord 'Admin’ is kan je het modem een reset geven, het standaardwachtwoord wordt dan weer teruggezet naar 'Admin’: 

Als je instellingen hebt aangepast in het modem, worden die daarbij gewist. Dat is belangrijk om rekening mee te houden.

Met de oude software is er alleen geen andere manier om het wachtwoord te resetten.