Skip to main content
Vraag

KPN SuperWifi werkt bekabeld goed maar springt op geel zodra ik de kabel er uit haal

• November 21, 2025
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Help!! Alles lijkt te werken, maar zodra de ethernetkabel uit de versterker gaat brand hij niet meer groen, maar continu geel (ook direct naast de router). Heb bijna alle lampjes wel voorbij zien komen, zelfhulp via de app, die er ook trouwens continu uitklapt, maar niets lijkt te werken. Zeer frusterend dit. Wie is hier bekend mee, dit moet toch een Quick fix zijn?!? 

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 24, 2025

Goedemorgen ​@Harmen B , welkom hier op de KPN Community en bedankt ook voor jouw bericht :)

Kan me de frustraties (helaas) goed voorstellen dus goed om dit via deze weg kenbaar te maken! Uiteraard denken we graag met je mee en dit probleem moet ook echt wel te verhelpen zijn. Kun je me alvast vertellen welk type wifi versterker je precies in gebruik hebt? En ook het type Experia Box? 

Soms blijft het lampje ook geel branden omdat de firmware update niet volledig is doorlopen. In dat geval dien je de versterker met kabel aan te sluiten op de router, vervolgens 5-10 minuten wachten (zelfs als hij niks doet) en pas daarna de kabel weer los halen. Soms zie je dat hij ondertussen even wit knippert en dat betekent dat hij een update aan het binnenhalen is, hopelijk lukt dit 🙏🏻In ieder geval zie ik je bevindingen natuurlijk graag tegemoet!