Skip to main content
Beantwoord

Mijn Superwifi 2 punten blijven maar groen knipperen

• August 15, 2025
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Dag, Het hele forum en kennisbank heb ik inmiddels al een paar keer doorgelopen en ik ben al een paar maanden bezig mijn vier superwifi 2 punten weer aan het werk te krijgen. Tig keer gereset. Het is me slechts één keer gelukt maar die stopte er weer mee na 2 dagen, vrolijk groen knipperend (dat had mi rood moeten zijn, immers het geeft aan dat het niet werkt). Wat kan ik nog doen? Ik sta op het punt het op te geven, en dan maar over te stappen naar een andere provider.  

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Wimpels. Groen knipperen en niet werken is inderdaad niet wat je verwacht, vaak is het dan een andere kleur dan groen. Je hebt al dingen geprobeerd, maar nog zonder succes dus. Wat heb je precies gedaan, je zegt 'tig keer gereset’, wat had je gereset? De SuperWifi's, met modem, beide, iets anders? Welk type modem heb je en welk model SuperWifi? Hoe zijn ze aangesloten, is dat met een kabel of zijn ze draadloos met elkaar verbonden? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Voordat we iets kunnen voorstellen om te doen moeten we eerst weten wat je precies hebt gedaan.

Je zei dat je de Kennisbank al had gelezen, voor de zekerheid geef ik je dit artikel met tips over de schone installatie van de SuperWifi's toch even mee: 

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 18, 2025

Welkom op de community ​@Wimpels. Groen knipperen en niet werken is inderdaad niet wat je verwacht, vaak is het dan een andere kleur dan groen. Je hebt al dingen geprobeerd, maar nog zonder succes dus. Wat heb je precies gedaan, je zegt 'tig keer gereset’, wat had je gereset? De SuperWifi's, met modem, beide, iets anders? Welk type modem heb je en welk model SuperWifi? Hoe zijn ze aangesloten, is dat met een kabel of zijn ze draadloos met elkaar verbonden? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Voordat we iets kunnen voorstellen om te doen moeten we eerst weten wat je precies hebt gedaan.

Je zei dat je de Kennisbank al had gelezen, voor de zekerheid geef ik je dit artikel met tips over de schone installatie van de SuperWifi's toch even mee: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 22, 2025

Na de zoveelste reset van 😮het modem doen ze het weer😅!! 

Jasper van KPN
Moderator

Alleen het modem, de SuperWifi's zelf niet gereset daarbij? Dat had ik niet verwacht, maar ik zal niet klagen. Als het werkt is dat wat het belangrijkste is voor jou!