Skip to main content
Vraag

Mijn SuperWifi 2 punten geven een rode status, hebben meer mensen hier last van?

• January 15, 2026
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

FerryDonkers
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds kort problemen met mijn 2 zwarte wifi versterkers. Ze hebben het eerder altijd goed gedaan.

Vorige week KPN gebeld omdat ik alles al geprobeerd had, behalve een harde reset van mijn modem.

Uiteindelijk aan de telefoon dat gedaan, en toen leek het probleem verholpen.

Echter heb ik nu het probleem weer. De versterkers branden groen, maar er verbinden geen apparaten, en in de interface van het modem onder “Thuisnetwerk” worden de versterkers in het rood aangegeven.

Bij de eigenschappen staat dat er iets niet goed is en dat ik de doe het zelf installatie moet uitvoeren. Dat heb ik meerdere malen, inclusief resets geprobeerd, maar het probleem blijft.

Ik hoop dat iemand misschien nog suggesties heeft om dit probleem op te lossen. Ik kan proberen het modem weer te resetten, maar ik heb geen zin om dat elke week te moeten doen.

:-(

Gr,

Ferry Donkers

6 reacties

• January 15, 2026

Ik heb sinds kort problemen met mijn 2 zwarte wifi versterkers.

Vierkante of ronde?

FerryDonkers
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 15, 2026

Dit zijn ronde versterkers.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 18, 2026

Als je in die pop-up kijkt bij Firmware, ​@FerryDonkers, welk versienummer staat daar?

FerryDonkers
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 19, 2026

Erik,

In de situatie dat ze het niet doen zie ik geen firmware versie.

Gisteren toch maar router herstart zonder de versterkers en 1 voor 1 weer toegevoegd.

Nu lijkt het weer goed te werken, maar de vraag is voor hoe lang.

Nu beide via wifi en ik zie dat de 2e nu via de 1e is aangemeld. 

Ik kan nu de versie wel zien. Voor beide is dat SW2.C.25.05.08 

Gr,

Ferry

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 22, 2026

Check. Dat is ook voor nu nog de meest recente versie. We zijn net begonnen met de uitrol van een nieuwere versie:

Hopelijk blijft het nu gewoon sowieso goed. Maar anders verwacht ik weer meer verbeteringen nadat je die versie ook binnen hebt.

FerryDonkers
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 25, 2026

Erik,

Dank voor je reactie. Tot op heden doen ze het nog. Hopen inderdaad dat een nieuwe software hier goed/beter gaat werken.

Gr,

Ferry