Skip to main content
Beantwoord

Mijn SuperWifi-punt blijft maar blauw knipperen

• May 11, 2026
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Beste leden,

Mijn super wifi punt knippert blauw en dit wisselt elkaar af met verschillende tussenpozen. Het knippert dan een tiental seconden en stopt dan weer. Heb de leds al uitgezet maar dat geldt blijkbaar niet voor het blauwe knipperende led. 

Iemand een idee?

Alvast dank!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Silashul. Welkom op de community! Ik kan mij voorstellen dat dit wat verwarrend en irritant is, zeker als je het ledje al bewust hebt uitgezet en er dan toch ineens een blauw knipperend lampje verschijnt.

Gelukkig is dit in de meeste gevallen niets ernstigs. Bij de SuperWifi punten betekent een blauw knipperend lampje namelijk meestal dat er contact is via de webomgeving of de app. Bijvoorbeeld als er nog een sessie openstaat in een browser of in de MijnKPN app. Dat zegt dus niets over een storing of slechte werking van het wifi-punt zelf. 

Wat je eventueel eens kunt proberen:

• Controleer of er nog een tabblad openstaat waarin je op het SuperWifi punt bent ingelogd
  • Sluit de MijnKPN app helemaal af op telefoon/tablet
  • Herstart daarna het SuperWifi punt een keer

Vaak stopt het blauwe knipperen daarna vanzelf weer.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 11, 2026

Beste ​@Silashul mijn ervaring met het blauwe lampje is dat je dan op dat moment in het menu bezig bent of dat het menu open staat van het wifipunt of dat er een update plaats vindt.\

Zie ook onderstaande link voor nadere info en uitleg:

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 11, 2026

Hoi ​@JanD , op die momenten zit er niemand in het menu of staat het menu open. En een update zo vaak per dag lijkt me ook niet het geval.

Bedankt voor je antwoord!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Silashul. Welkom op de community! Ik kan mij voorstellen dat dit wat verwarrend en irritant is, zeker als je het ledje al bewust hebt uitgezet en er dan toch ineens een blauw knipperend lampje verschijnt.

Gelukkig is dit in de meeste gevallen niets ernstigs. Bij de SuperWifi punten betekent een blauw knipperend lampje namelijk meestal dat er contact is via de webomgeving of de app. Bijvoorbeeld als er nog een sessie openstaat in een browser of in de MijnKPN app. Dat zegt dus niets over een storing of slechte werking van het wifi-punt zelf. 

Wat je eventueel eens kunt proberen:

• Controleer of er nog een tabblad openstaat waarin je op het SuperWifi punt bent ingelogd
  • Sluit de MijnKPN app helemaal af op telefoon/tablet
  • Herstart daarna het SuperWifi punt een keer

Vaak stopt het blauwe knipperen daarna vanzelf weer.