Skip to main content
Vraag

Mijn Superwifi punten updaten niet meer

• September 15, 2025
  • 41 reacties
  • 546 keer bekeken

Toon eerste bericht

41 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 5, 2025

Ik heb een reactie terug ​@Lilia, we gaan vanaf afstand proberen of het ons lukt om ze van de update te voorzien, dit gaat vermoedelijk volgende week gebeuren. Zou je ze in afwachting hiervan, wel bekabeld aan willen sluiten?
Zullen we afspreken dat we elkaar op de hoogte houden? Ik laat weer van me horen als ik er vanaf onze kan een terugkoppeling over ontvang, en zou jij het willen laten weten als je merkt dat de update er op staat? 

Moeten ze allemaal los op een poort aangesloten worden of mogen ze in een treintje staan? Dus 1 op de box, volgende op het eerste superwifipunt aangesloten etc

In ieder geval net uit mijn berging gehaald en aangesloten op het modem. Als het losse poorten moeten zijn moet ik wel kijken hoe, week is dan wel lang om alles niet aangesloten te hebben staan in huis 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 6, 2025

Een treintje is prima ​@Lilia!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 7, 2025

Er is op de achtergrond wat gedaan ​@Lilia! Zou je ze nu alle 3 weer een fabrieksreset willen geven, zónder aangesloten internetkabel dit keer? Ik hoor heel graag of het nu goed gaat met het inladen van de nieuwe software 😊

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 9, 2025

Er is op de achtergrond wat gedaan ​@Lilia! Zou je ze nu alle 3 weer een fabrieksreset willen geven, zónder aangesloten internetkabel dit keer? Ik hoor heel graag of het nu goed gaat met het inladen van de nieuwe software 😊

Ik heb er nu twee van de drie geprobeerd (fabrieksreset zonder aangesloten internetkabel, als hij paars lampje geeft internetkabel eraan), maar allebei blijven ze helaas hangen op versie 3.00.31

Lijkt hardnekkig probleem..Laat het voor de zekerheid nog een nachtje hangen (heb ik gisterenavond ook gedaan met de eerste, daar hielp het dus niet), misschien dat er toch nog een update komt

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 10, 2025

Jammer dat ‘t niet direct resultaat op lijkt te leveren ​@Lilia 😕Ik hoop dat er vannacht toch nog wat gebeurd is!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 13, 2025

Hoe staat het er nu voor ​@Lilia? Hebben ze de nieuwe software alsnog binnengehaald? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 13, 2025

Hoe staat het er nu voor ​@Lilia? Hebben ze de nieuwe software alsnog binnengehaald? 

Geen verandering, blijven hangen op oude firmware

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 14, 2025

We gaan nog een poging wagen ​@Lilia, zou je ze de komende week weer als een treintje bekabeld aan willen sluiten? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 14, 2025

We gaan nog een poging wagen ​@Lilia, zou je ze de komende week weer als een treintje bekabeld aan willen sluiten? 

Staan klaar!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 24, 2025

Het is vanaf onze kant nu meerdere keren geprobeerd, maar het lijkt er niet op dat we ze kunnen bereiken ​@Lilia 😑

Daarom nemen we nu een volgende stap en gaan we kijken of dit via een andere afdeling opgelost kan worden. Het kan zijn dat deze afdeling telefonisch contact met jou op wil nemen, zou je daarvoor nog je mobiele nummer in willen vullen in je profiel? En heb je wellicht bepaalde momenten waarop je altijd, of juist helemaal niet bereikbaar bent? Dan zet ik dat er voor de zekerheid vast even bij!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 29, 2025

Lukt het je nog om je nummer in vullen ​@Lilia? Ik zie dit nog niet staan in je profiel!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 30, 2025

Lukt het je nog om je nummer in vullen ​@Lilia? Ik zie dit nog niet staan in je profiel!

Oeps dat moest ik nog doen maar door drukte op werk vergeten! Ingevuld!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 31, 2025

Kan gebeuren, geen probleem 😊Ik heb jouw situatie nu onder de aandacht gebracht bij de betreffende afdeling, zelf ga ik daar geen terugkoppeling meer van ontvangen vermoed ik, dus zou jij het willen laten weten als je iets gehoord (of gemerkt) hebt? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 10, 2025

Als ik het netwerk nu doormeet, zie ik meerdere SW2 die op de nieuwste software draaien ​@Lilia, klopt mijn meting en is dat ook wat jij ervaart? Hoor graag ook nog even van jou dat het gelukt is!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 10, 2025

Als ik het netwerk nu doormeet, zie ik meerdere SW2 die op de nieuwste software draaien ​@Lilia, klopt mijn meting en is dat ook wat jij ervaart? Hoor graag ook nog even van jou dat het gelukt is!

Ik had niks meer gehoord van een andere afdeling, dus niet meer ongekeken naar de punten. Zojuist ingelogd op modem en via daar doorgeklikt naar superwifipunten. Alle punten hebben nog steeds het oude inlogscherm (en dus oude software helaas)

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 10, 2025

Oei, dan klopt mijn meting dus toch niet, sorry voor de dode mus ​@Lilia 😕
Ik ga weer navraag doen, kan zijn dat ze nog niet aan mijn melding toe zijn gekomen en ik het te vroeg heb willen controleren! (deze afdeling heeft een flinke werkvoorraad)