Skip to main content
Antwoord

Mijn V10 en SuperWifi's zijn nog niet geüpdatet

• June 6, 2025
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Drie weken geleden ontving ik een bericht dat er een update aan zou komen en of ik, om er voor te zorgen dat deze update vlekkeloos verloopt, alles alvast wilde herstarten.

Nu drie weken verder zit ik nog steeds op versie 1.00.21 voor de wifi punten en versie V1.01.00T04 voor de Experia Box V10. Dit zijn volgens mij hele oude versies. 

Waarom vindt er geen update plaats?

Beste antwoord door hermanvandenB

Overigens, als je V1.01.00T04.4intermediate hebt op je V10 is dat een recente (kleine) update ter voorbereiding op de nieuwe KPN Software. 

Bedankt voor je antwoord. 

Ja dat klopt, ik heb inderdaad SuperWifi 1 punten en de intermediate update op mijn V10. Alles werkt (nog) prima hier dus ik zit niet echt te wachten op een update. Wat iets wat niet kapot is moet je niet proberen te repareren….. Ik wacht wel af.

5 reacties

• June 7, 2025

Zijn dat SuperWifi 1 punten? Zo ja, dan worden die nog niet geüpdatet want kpn heeft de update daarvan stopgezet ivm de vele problemen. Ook een V10 wordt dan nog niet geüpdatet. 

Ik heb die melding ook gehad en dat had niet gemogen. "Databasevervuiling" noemde een moderator dat. 

• June 7, 2025

Overigens, als je V1.01.00T04.4intermediate hebt op je V10 is dat een recente (kleine) update ter voorbereiding op de nieuwe KPN Software. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • June 7, 2025

Bedankt voor je antwoord. 

Ja dat klopt, ik heb inderdaad SuperWifi 1 punten en de intermediate update op mijn V10. Alles werkt (nog) prima hier dus ik zit niet echt te wachten op een update. Wat iets wat niet kapot is moet je niet proberen te repareren….. Ik wacht wel af.

• June 8, 2025

Ja, wat mij betreft ook. Sinds enige tijd kun je ook de Wi-Fi op de V10 weer aanzetten. Nu heb ik de V10 in de meterkast en verder op iedere verdieping een SW1 (wel beiden bekabeld aangesloten). Geen mesh zoals met de nieuwe KPN Software, maar in de praktijk werkt 't nu al wel zo: afhankelijk van waar ik ben in huis neemt de V10 of één van de SW's de Wi-Fi naadloos over. Werkt nu prima, dus wat mij betreft hoef ik die nieuwe software ook niet zo nodig. Maar ja, ooit zal die wel een keer komen en ik hoop dat het daardoor niet slechter wordt. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 8, 2025

De Wifi op mijn V10 staat bij uit, de SW1 punten zijn allebei bekabeld aangesloten. Ik woon in een redelijk groot appartement op de 5e etage en heb overal prima WiFi. Zelfs buiten op de begane grond heb ik nog steeds Wifi bereik. Het werkt, dus ik laat alles maar zo als het is.