Skip to main content
Antwoord

Mijn witte SuperWifi punten doen het niet meer, ook niet na een reset. Wat kan ik doen?

• September 17, 2025
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik ben eigenlijk al een tijd (maanden) aan het worsten met mijn twee witte superwifis. Voorheen kon ik alles resetten (wel wat gedoe en tijdrovend) en dan deed alles het weer. Maar 1 krijg ik helemaal niet meer aan de praat, zodra ik hem ontkoppel van de modem wordt ie weer rood ook na het zgn schoon installeren. Mijn andere is maar tijdelijk groen want want na een tijdje lijkt het alsof de stroom is uitgevallen want dan knippert er helemaal niks meer. 

Wat kan ik doen? Ik heb overigens een BOX 12. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Meetje1979, welkom op de KPN Community.

Balen dat je problemen met jouw SuperWifi 1 punten ervaart. Ik lees iets over een rood lampje. In dit artikel leggen we je uit wat je kunt doen als je een rood lampje ervaart: KPN SuperWifi: rood lampje of continu groen knipperend lampje. Hopelijk kom je er zo uit!

2 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Hi ​@Meetje1979, welkom op de KPN Community.

Balen dat je problemen met jouw SuperWifi 1 punten ervaart. Ik lees iets over een rood lampje. In dit artikel leggen we je uit wat je kunt doen als je een rood lampje ervaart: KPN SuperWifi: rood lampje of continu groen knipperend lampje. Hopelijk kom je er zo uit!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Hoi Denise, Dank je wel! Het lijkt erop dat de laatste superwifi het nu ook doet! Super bedankt! 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn om te lezen dat het gelukt is, ​@Meetje1979!