Skip to main content
Beantwoord

Na modem update veel problemen gehad met SuperWifi punten

• March 2, 2025
  • 3 reacties
  • 146 keer bekeken

Na modem update vorige week heel veel problemen ondervonden met de Superwifi punten. Na lang bellen afgelopen zaterdag zijn de Wifipunten weer opnieuw ingelezen en werken ze weer. Echt super onhandig dat dit gebeurt en niet wenselijk. Kan dat niet anders opgelost worden?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Hanneke van de Ven . Welkom bij de KPN Community.

Ik had het graag anders gezien maar helaas is het soms niet te voorkomen. We proberen met die updates de instellingen verder ongemoeid te laten maar dat lukt niet altijd.

Voordeel is wel dat je nu op zogenaamde KPN firmware zit. Dat is een universele software voor al onze modems.  Die gaat er hopelijk in de toekomst ook voor zorgen dat je dit niet opnieuw gaat meemaken bij een eventuele update.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 5, 2025

Hoi ​@Hanneke van de Ven . Welkom bij de KPN Community.

Ik had het graag anders gezien maar helaas is het soms niet te voorkomen. We proberen met die updates de instellingen verder ongemoeid te laten maar dat lukt niet altijd.

Voordeel is wel dat je nu op zogenaamde KPN firmware zit. Dat is een universele software voor al onze modems.  Die gaat er hopelijk in de toekomst ook voor zorgen dat je dit niet opnieuw gaat meemaken bij een eventuele update.

Afgelopen dagen weer veel storingen gehad met tv en internet op onze telefoons. De tv loopt steeds vast. Vandaag weer contact gehad met de klantenservice en de wifi versterkers opnieuw ingelezen. Afwachten weer. Het probleem van vastlopen van de tv hebben we overigens al sinds de aanleg van glasvezel. 

• Nieuwkomer
  • March 9, 2025

Ik heb nog steeds last en veel problemen met me wifi, modem en superwifi spots. Opnieuw gereset, geïnstalleerd en vervolgens weer alles op rood. Wie kan me helpenÂ