Skip to main content
Vraag

Na software update werken de SuperWifi punten niet meer

• December 2, 2025
  • 3 reacties
  • 14 keer bekeken

Na de update van 1–2 december is mijn wifi eigenlijk gewoon stuk gegaan.
Sindsdien heb ik de hele tijd problemen. Vooral gisteren (maandag) was het erger: de hele dag om de 10 minuten viel de wifi weg terwijl ik aan het werk was. KPN meerdere keren gebeld, maar geen echt antwoord. Alleen: “gebruik de Wifi Manager” en standaard mails met onzin-informatie waar ik niks aan heb.

Alle SuperWifi-punten heb ik nu uitstaan. Aan de telefoon zeiden ze ook nog dat ik alles moet resetten. Dat is totaal niet handig, want ik heb 12 wifi-versterkers. Ik wilde die hele update niet eens, en ik merk ook geen verbetering. Sterker nog: via de modempagina zie ik nu minder logs dan eerst.

Vandaag dacht ik: oké, laat ik dan maar gewoon het hele proces doen. Dus alle SuperWifi-apparaten resetten en opnieuw koppelen. Daarna ga ik naar de Thuis-app… en daar staat dat mijn netwerk nu wordt beheerd via de MijnKPN-app. Prima, dacht ik.

Ik open de MijnKPN-app > klik op “mijn netwerk” > krijg ik: “Ken je onze Thuis app?”
En dan begint de loop: Thuis-app stuurt me naar MijnKPN, MijnKPN stuurt me naar Thuis. Ondertussen werkt mijn wifi nog steeds niet goed en heb ik een hoop geld uitgegeven aan 12 stuks lage-kwaliteit “slimme” hardware met slechte software.

Goed gedaan KPN 

3 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • December 2, 2025

Probeer eens in te loggen op het modem via een browser (mijnmodem.kpn), misschien kun je daar iets ontdekken.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 2, 2025

Welkom ​@Nicolaas Anthony!

12 stuks WiFi-versterkers, dat is nogal wat! Hoe groot woont u, als ik vragen mag?

Als er zoveel versterkers in een beperkte ruimte staan, kunnen ze elkaar flink in de weg zitten en kunnen daaruit allerlei problemen ontstaan.

Betreft het inloggen, kunt het eens proberen via de browserbalk met mijnmodem.kpn of met http://192.168.2.254 ?