Skip to main content

Na stroomstoring geven SW2-punten aan dat er een update is

• August 13, 2026
  • 9 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Misschien verkeerde rubriek....…

Heb net na een stroomstoring van 2 minuten en dus opstarten van Box V12 en 4 bedrade SW2 ineens een bericht in de app staan dat mijn SW2 punten (bij slechts 3 vd 4) een update nodig hebben.

Ze hadden voor die tijd allen C 25.05.08 en na update ook C 25.05.08???

Wat gebeurd er hier?

Waarom bij 3 wel en 1 niet?

Admin: Afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

9 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@RJ Borst . Ik heb oprecht géén idee,.  De stroomstoring zal iets in de war hebben geschopt.

Die firmware waar je nu op zit is effectief de meest recente.  Werkt alles verder wel goed? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • August 17, 2026

Ja alles werkt wel, behalve de -om de 7 dagen- herstart aktie omdat de SW2 punten allen terugvallen in status paired (ipv synced)

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • August 17, 2026

Ja alles werkt wel, behalve de -om de 7 dagen- herstart aktie omdat de SW2 punten allen terugvallen in status paired (ipv synced)

Dat is een bekende en ziet er echt naar uit dat KPN dat niet gefixed gaat krijgen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • August 17, 2026

I know, afgelopen maanden was het stabiel, echter na de laatste Box 12 update weer drama...

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • August 17, 2026

I know, afgelopen maanden was het stabiel, echter na de laatste Box 12 update weer drama...

Heb je de update met de hotfix of de versie nog daarvoor?

Hier draait ie op versie V12.C.26.04.00

Echter zonder Rescue bootloader versie, ook zo wazig 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • August 17, 2026

26.04.02 hiero

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • August 17, 2026

26.04.02 hiero

Hmmmm , dan schiet je er dus als klant nog niks mee op, hier dus een versie ouder en ook daar dus moet je iedere 6 dagen een herstart thuisnetwerk doen, dan snap ik niet waarom de 02 versie er is, want een oranje lijntje welke eigenlijk groen moet zijn , tja dat interesseert mijn dus totaal niks .

En tja , work around voor de kpn is dus gewoon om de zoveel dagen een herstart doen.

En trouwens tis alweer een heel tijdje geleden dat de SW2 punten een update hebben gekregen

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • August 17, 2026

Hier melden dat elk weekend de 2 bedrade SW2 versterkers naar paired gaan doe ik niet meer want dat heeft toch geen zin maar wat ik dan wel wil melden is dat na de herstart 1 van de 2 versterkers telkens aangeeft dat er nieuwe software is dus dan laat ik de SW2 maar updaten maar als de update klaar is staat er nog steeds C.25.05.08 in. De andere SW2 heeft ook C.25.05.08 en die geeft dus niet aan dat er nieuwe software is maar er is ook helemaal geen nieuwe software.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • August 17, 2026

Met precies die melding ben ik dit onderwerp gestart, zie reactie van ​@Erwin van KPN hierboven