Skip to main content
Vraag

Niet werkende draadloze wifiversterker na modem update

• October 9, 2025
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

In de nacht van 8-9 oktober heeft er een up date plaats gevonden van mijn kpn modem. Hierdoor waren al mijn WIFI verbindingen uitgeschakeld. Nu heb alles weer aan de praat gekregen behalve mijn draadloze KPN WIFI versterker op kantoor op de boven verdieping. De versterker in de huiskamer is verbonden via een ethernet kabel die werkt goed. Ik heb alle instructies die worden aanbevolen gedaan. Maar de versterker blijft eerst groen knipperen daarna paars {niet knipperend} daarna weer groen knipperend en permanent rood. Wat is hier aan de hand.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 11, 2025

Goedemorgen ​@Odd , bedankt voor jouw bericht, welkom hier op onze Community en excuses voor het feit dat er nu pas op je vraag wordt gereageerd. Op de een of andere manier is je topic tussen wal en schip beland waardoor er nu pas achter kom dat je nooit een reactie hebt gehad, mea culpa. Wat is op dit moment de stand van zaken, speelt dit probleem nog steeds? En welke wifi versterker gebruik je precies? Gaat dit om de Super wifi punten? Voor directe ondersteuning bij dit probleem kun je ook een belafspraak inplannen met onze helpdesk al hoop ik natuurlijk dat alles weer gewoon werkt zoals je dat mag verwachten. Laat het ons vooral weten mocht je nog steeds hulp nodig hebben zodat we met je mee kunnen denken!