Skip to main content
Beantwoord

Problemen met SuperWifi na software-update bij KPN

• October 15, 2025
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds de software van afgelopen week hebben we problemen met de stabiliteit van het wifi netwerk. We gebruiken twee superwifi punten waar we voorheen eigenlijk geen klagen over hadden. Nu we de nieuwe software geinstalleerd hebben valt de verbinding steeds weg, zijn superwifi punten niet meer te vinden en staat één van de twee superwifi punten dubbel in de router.

Hoe krijgen we het netwerk weer op orde?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@013vdVen, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee want dit hoort wel te werken. Is het gelukt met de tip van Leen59?

Vanuit het modem een herstart thuisnetwerk wil nog wel eens helpen. Instellingen>systeem.

Mocht dat ook niet lukken, voer dan een verse installatie van de punten uit zoals hieronder wordt uitgelegd. Laat ons hier nog weten of dit lukt! 

3 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • October 15, 2025

Vanuit het modem een herstart thuisnetwerk wil nog wel eens helpen. Instellingen>systeem.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 16, 2025

Ik ga het eens proberen. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Hi ​@013vdVen, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee want dit hoort wel te werken. Is het gelukt met de tip van Leen59?

Mocht dat ook niet lukken, voer dan een verse installatie van de punten uit zoals hieronder wordt uitgelegd. Laat ons hier nog weten of dit lukt! 

Â