Skip to main content
Beantwoord

PS5 maakt geen verbinding met Superwifi maar met KPN modem

• October 22, 2025
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zie dat de wifi extender boven, waar 30 cm naast de ps5 staat niet gebruikt wordt maar de modem. Dit levert slechte wifi op . 
ik zie dat er wel andere apparaten op verbonden zijn. Hoe kan dit en 2 kun je geforceerd apparaten aan een extender toekennen?

overigens is sinds deze week de algemene performance van de wifi ineens erg verslechterd. Geen veranderingen in huis of qua apparaten . 

Beste antwoord door DvM77

Hi ​@DvM77, ik heb dit topic even over het hoofd gezien. 

Ik ben nog benieuwd of het gelukt is om de PS4 met een kabel aan te sluiten op je extender. Heb je een update voor ons? 

Mocht dit niet zo zijn, mag ik weten of die extender van KPN is? Zoals een SuperWifi?

Via de kabel aansluiten werkt wel prima.

5 reacties

• October 22, 2025

Is de WiFi extender draadloos of bekabeld aangesloten op het modem? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 22, 2025

Wireless 

Leen59
Wijsgeer
  • October 22, 2025

Probeer een kabel tussen ps5 en de extender

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 6, 2025

Ik ben nog benieuwd of het gelukt is om de PS4 met een kabel aan te sluiten op je extender. Heb je een update voor ons? 

Mocht dit niet zo zijn, mag ik weten of die extender van KPN is? Zoals een SuperWifi?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Via de kabel aansluiten werkt wel prima.