Skip to main content
Vraag

Retour sturen SuperWifi via post zonder winkelbezoek wegens grote afstand tot KPN winkel

• October 15, 2023
  • 9 reacties
  • 80 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb zaterdag 2 superwifipunten ontvangen, ze geven achter niet wat ik ervan verwacht en wil ze graag retourneren. Naar de winkel brengen is geen optie (ik woon 2 uur met het ov van dichtbijzijnde winkel). Dus wil ze graag retourneren via post nl of iets dergelijks. Bestel niet voor niks online dus wil ik ze zo retourneren. Graag hoor z.s.m. hoe ik dat moet doen. Via X krijg ik geen bevredigend antwoord dus hoop hier verder te komen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 15, 2023

Hoe heeft u de SuperWiFi's besteld? Via de Wifimanager of via de site?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2023

Via de wifimanager

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 15, 2023

Ik dacht eigenlijk dat er een begeleidende brief bij zit waar staat hoe verder maar blijkbaar niet. Ik zou dan toch even met de klantenservice 0800-0402 bellen.  Puur uit belangstelling ben ik toch wel benieuwd wat u van de SuperWiFi's verwachtte? Het zijn namelijk wel hele goede wifipunten tov van menig concurrent.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2023

We hadden al een deco systeem, wilde superwifi proberen maar werkte een stuk slechter

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 15, 2023

Maar bekabeld zijn de SuperWiFi's op z'n best!! Voor die prijs vindt u heen betere!! Maar aan u de keus natuurlijk 😉. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2023

Bedankt voor meedenken

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 18, 2023

Hoi @Mikesasjoop en welkom hier op ons forum :)

Ik dacht eigenlijk dat er een begeleidende brief bij zit waar staat hoe verder maar blijkbaar niet. Ik zou dan toch even met de klantenservice 0800-0402 bellen.  Puur uit belangstelling ben ik toch wel benieuwd wat u van de SuperWiFi's verwachtte? Het zijn namelijk wel hele goede wifipunten tov van menig concurrent.

Heb je hier inmiddels al contact over gehad met onze klantenservice en zo ja, wat is hier verder uitgekomen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 18, 2023

Ja inmiddels contact gehad en mag t opsturen nu

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 19, 2023

Ja inmiddels contact gehad en mag t opsturen nu

Super, heel fijn om te horen @Mikesasjoop en bedankt ook voor het laten weten!