Skip to main content
Antwoord

Rode lampjes op bekabelde en draadloos SuperWifi punt bij het plaatsen

• May 12, 2025
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Hallo,

Met het installeren van de wifiversterkers gaat het niet helemaal goed vrees ik.

Alle 5 stuks zijn gereset en opnieuw aangemeld via het modem. Alles goed doorlopen, branden alle 5 groen. Daarna de versterkers verdeeld in het huis en komt het...

Bij de 2 onbekabelde versterkers blijft het lampje rood branden, van de 3 bekabelde versterkers branden er 2 groen en eentje rood.

Modem hangt in de meterkast, versterkers onbekabeld in de woonkamer en op de eerste verdieping.

De bekabelde versterker die het niet doet staat in de veranda, de kabel werkt goed als ik daar een laptop op aansluit.

Met vriendelijke groeten,

Michel

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Michel3417 . Welkom bij de KPN Community.

Wat jammer dat dit gebeurt.  Ik ben wel even benieuwd naar het type modem en welk soort wifi versterkers je hebt,. En welke firmware die hebben.

Kun je dat voor mij nagaan? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 13, 2025

Hoi ​@Michel3417 . Welkom bij de KPN Community.

Wat jammer dat dit gebeurt.  Ik ben wel even benieuwd naar het type modem en welk soort wifi versterkers je hebt,. En welke firmware die hebben.

Kun je dat voor mij nagaan?Â