Skip to main content
Vraag

Sinds laatste update doen mijn versterkers het niet goed meer

• March 2, 2025
  • 8 reacties
  • 125 keer bekeken

sinds de laatste update van KPN om de wifi snelheid te verhogen doen mijn versterkers het niet goed meer.Heb 3 uur met Kpn aan  de telefoon gezeten alles uitgevoerd wat zij van mij vroegen en nog steeds weken de versterkers niet goed. Nu weer gebeld omdat ik nu helemaal geen tv meer kan kijken krijg ik te horen dat ik maar kabels moet gebruiken. Dat betekend dat ik 30 meter kabel door mijn woonkamer moet trekken gaten in muren moet boren. Dit is geen oplossing daar betaal ik geen 70 euro in de maand voor

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 2, 2025

Beste ​@missy123 even een misverstand wegruimen, je betaalt niet voor wifi, maar voor internet via een bekabelde aansluiting volgens afgesproken snelheid op 1 pc + voor eventueel vadte telefoon en een tv-abo.

Welk merk en type modem met welke firmware heb je van KPN?

Welk merk en type tv-decoder heb je van KPN?

Welke (KPN?)-verstkerkers gebruik je?

Indien van KPN, de witte ronde of de zwarte ronde met welke firmware?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 2, 2025

modem KPN B12

Arris VIP 5202

Superwifi van KPN zwarte ronde

Ik weet ook dat ik voor internet betaal

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 2, 2025

Zolang de versterkers aan de modem verbonden zijn brandt het groene lampje constant maar als ik het afkoppel knippert het weer. Voor de update had ik geen klachten en nu heb ik helemaal geen tv meer,

• Nieuwkomer
  • March 4, 2025

Ik heb precies het zelfde probleem, mijn wifi versterkers werken heel zelden na de update. Hoe weet ik dat omdat mijn camera deur bel continu wegvalt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 4, 2025

Ik ben door te experimenteren achter gekomen als 1 van de versterkers rechtstreeks is aangesloten op de modem doet de andere het goed.

Ik heb een derde versterker gekocht en die aangesloten aan de modem. Het is wel vervelend dat de update mij geld kost.

• Nieuwkomer
  • March 4, 2025

Ik heb ander half uur aan de lijn gezeten met kpn, en toch is er geen oplossing. Na 1,5 uur zou ze het aan een collega vragen. Vervolgens terug komen en je raad het al nooit meer terug gekomen. 

ik wacht op me contract die voorbij is nooit meer kpn voor mij

Erwin van KPN
Moderator

Ik ben door te experimenteren achter gekomen als 1 van de versterkers rechtstreeks is aangesloten op de modem doet de andere het goed.

Ik heb een derde versterker gekocht en die aangesloten aan de modem. Het is wel vervelend dat de update mij geld kost.

Dat zou niet moeten, ​@missy123 .  Ik kan niet ontkennen dat de update zaken (tijdelijk) kan ontregelen. Maar met wat aanpassingen in de instellingen zou alles weer als vanouds moeten werken.

Wat heb je voor die extra SW betaald?  En zit je nog binnen de garantie?

• Nieuwkomer
  • March 5, 2025

Ik belde gisteren met kpn, en daar was de storing bekend en waren hard bezig weer goed te krijgen.