Skip to main content
Vraag

Sinds update van het modem vallen de SuperWifi punten regelmatig weg

• May 29, 2025
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

We hebben al jaren zonder veel storingen KON wifi in huis.

Sinds vorige week donderdag (na een netwerkupdate van de modem door KPN op 22 mei) schieten onregelmatig de versterkers in storing, loopt de TV vast en hebben we geen draadloos internet. Na een paar minuten start alles weer op en even later begint alles opnieuw.

Hebben inmiddels 4 keer gebeld met KPN en meerdere malen de volledige reset uitgevoerd van de versterkers en de modem.  Probleem is nog steeds niet verholpen. Hoe lossen we dit irritante probleem op?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Mooi dat je dit ook meldt Peter.

Kom lekker bij ons staan, want er zijn vele meldingen als die van jou hier. Ik heb ook een topic lopen, maar van KPN zijde is het erg stil. Ik heb ook al 4X contact gehad met servicedesk en zelfs al een monteur bij mij thuis geweest.

Het is een probleem met Experiabox software en ik denk ook dat de software van de SW2 punten moet matchen met die van de Experiabox. Dus daar ook de juiste (nieuwe) software op. Deze wordt automatisch gepushed naar je, maar wanneer dat weet niemand.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Peter Haarlem, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons hebt gevonden en jouw vraag hier stelt.

Ontzettend lastig dat de verbinding van jouw SuperWifi regelmatig wegvalt. Kan je mij misschien vertellen welk modem en SuperWifi jij in gebruik hebt? En welke softwareversie draait hierop? Kan je misschien ook nog iets vertellen over het gedrag van de lampjes? Als ik dit weet, kan ik je beter helpen bij het vinden van een oplossing.