Skip to main content
Vraag

Sinds update van KPN heb ik al 4 weken geen werkende wifi meer

• November 28, 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Nu inmiddels meerdere telefoontjes aan gewaagd 4 weken bezig met KPN om de wifi weer werkend te krijgen, voor de update nergens geen last van…

ze krijgen het niet meer voor elkaar op de huidige wifi versterkers, dus kan ik 3 nieuwe wifiversterkers kopen bij hun? Waarom zou ik iets kopen als hun een ongevraagde update doen????? maar als ik hier zo lees word het daar ook niet beter van, jammer KPN, ik denk dat het tijd word om na jaren toch de scheiding in te zetten…

Zet mij maar weer terug op de oude software dus voor de update.

2 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Jelome, niet fijn dat je al meerdere weken aan het worstelen bent met jouw wifi en je versterkers. Goed dat je het aankaart.

Ik begrijp dat 't speelt sinds een update. Kan je in meer details uitleggen waar je precies tegen aan loopt met je versterkers? En welke versterkers heb je: de ronde witte SuperWifi's of andere? Dan denken we hier in de community graag met je mee om je richting een oplossing te helpen!

Toch op de gok alvast een tipje. Hier hebben we veel tips verzameld voor als je SuperWifi na een update niet goed meer werkt:
​​​​

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 2, 2025

Hoi, wij hebben een experia  v10 met 3 zwarte 4 kante wifi versterkers…altijd gewerkt maar na een update vanuit KPN continue uitvallend Wifi… na reset van het systeem  werkt het weer voor een paar uur, maar is vanaf begin erg slecht…nu wil KPN mij nieuwe super WiFi punten laten kopen… waar we het niet eens mee zijn… zeker nu ik lees dat er ook veel problemen zijn met de superwifi na de update vanuit KPN…wat mij betreft gaan we terug naar de oude software…. Zodat ik geen problemen meer heb….