Skip to main content
Vraag

Slechte wifi en niet/nauwelijks werkende witte SuperWifi punten

• May 24, 2025
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Een tijd geleden heeft er een update plaatsgevonden. Erna is de wifi ontvangst een stuk slechter geworden. We hebben 2 witte wifipunten en het punt boven maakt geen verbinding meer (heel even groen, daarna oranje, maar vooral uit). Het evohomesysteem (verwarming) moet zich ook regelmatig opnieuw herstellen.  Ik heb vanalles geprobeerd maar nog zonder veel succes. Zojuist maar eens in de topics gedoken en ik zie hier veel herkendbaarheid. En ook het verzoek een eigen topic aan te maken. Bij deze.

Kan iemand uit al deze topics en de (door KPN) aangedragen oplossingen een stappenplan oid aangeven. Ik ben niet erg technisch, dus graag in Jip en Janneke taal. 

Dank!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@AMQB. Niet fijn dat je wifi met je SuperWifi minder goed werkt. We denken hier graag met je mee.

We hebben in dit artikel een hele boel tips verzameld, om verminderde wifi via de witte SuperWifi na een update weer te verbeteren. Dat helpt vaak goed. Ik ben benieuwd of dat bij jou ook zo is:

Lukt het niet of als je dat prettiger vindt, je kunt ook een belafspraak maken voor hulp hierbij. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Helaas Alexandra. Het wordt er niet beter op. De wifi-punten vallen nu helemaal uit en komen na een reset (naar fabrieksinstellingen) niet in actie….

Met de link die je stuurt om een belafspraak te maken, kom ik in een uitgebreid menu met allerlei ‘zelf hulp acties’. Ik zie nergens de mogelijkheid van een terugbelverzoek. We willen graag contact met iemand zodat het (eindelijk) opgelost wordt.

Graag een reactie hoe dit te doen. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dat is jammer ​@AMQB, het moet natuurlijk wél beter worden.

Als je op de belafspraak link klikt, zou je direct een schermpje van onze Digitale Assitent Dot moeten zien, om de belafspraak in te plannen. Zie je die niet gelijk, scroll dan een stukje naar beneden. Rechtsonder op die pagina vind je de optie om een belafspraak te maken! Ik hoop dat het via die weg alsnog snel opgelost is.

​@AMQB Deze:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Het was inderdaad even scrollen. 

Dank!

Zojuist gebeld door een van jullie collega’s. 

Volgende week support om het echt op te lossen. Kans is groot dat de wifipunten vervangen gaan worden.

Â