Skip to main content
Antwoord

Slechte wifi in mijn appartement

• July 15, 2025
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Ben al 52 jaar bij kpn en tevreden 

Woon nu in appartement en nog nooit zo slechte wifi gehad

Kreeg mail u krijgt 200 snelheid mooi dacht ik maar niks gebeurt 

Zonde dat het zo slecht is en een monteur betalen naar 52 jaar klant

jan floors

Beste antwoord door Alex van KPN

Dag ​@Neede, allereerst welkom bij onze community. 

Al 52 jaar bij ons, wat een mijlpaal! Ik denk uiteraard mee want dit hoort niet zo. 

Wat is precies aan de hand? Valt je wifi helemaal weg? En gebeurt dit op meerdere apparaten? Heeft dit eerder goed gewerkt? Mijn advies is om ook de Wifi Manager te draaien, dan wordt je netwerk geanalyseerd. 

Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan contact met ons op om dit samen te doen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 15, 2025

Beste ​@Neede welk merk en type modem heb je van KPN?

Waar staat deze, in de meterkast of elders?

Die 200Mbit/s-snelheid is gebaseerd op een bekabelde verbinding met 1 pc rechtstreeks aangesloten op de modem.

Voor wifi kunnen hele andere waarden gelden.

Via de MijnKPN app kun je de wifimanager raadplegen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 17, 2025

Dag ​@Neede, allereerst welkom bij onze community. 

Al 52 jaar bij ons, wat een mijlpaal! Ik denk uiteraard mee want dit hoort niet zo. 

Wat is precies aan de hand? Valt je wifi helemaal weg? En gebeurt dit op meerdere apparaten? Heeft dit eerder goed gewerkt? Mijn advies is om ook de Wifi Manager te draaien, dan wordt je netwerk geanalyseerd. 

Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan contact met ons op om dit samen te doen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.