Skip to main content
Vraag

SuperWifi 1 eerst paars en toen rood sinds update

• December 3, 2025
  • 1 reactie
  • 7 keer bekeken

Na de uodate doet de superwifi1 het niet meer.

Eerst alle wifi puntenĀ  reset gegeven tot het paqrse lampje. Daqrna alles bekabeld aangesloten. Geen succes

Daarna hetzelfde gedaan, maar ook de router gereset. Hele nqcht de superwifi 1 punten bekabeld aangesloten

Zelfs gelezen dar de experia v10 problemen kqn geven die opnieuw oogestart. Mocht allemaal niet heloen

Zodra ik se kabel wruit haal springt het lampje naar rood.Ā 

Als ik bel krijg ik een sms met link naqr een video, ik wil gewoon iemand spreken.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 4, 2025

Hi ​@MichaelVeltman, welkom bij onze community.Ā 

ZoĀ te lezen is de update niet helemaal goed gegaan, maar ik help graag. Volg hiervoor onderstaande stappen, het is erg belangrijk dat je het precies op deze manier doet.Ā 

1. Is je SuperWifi punt bekabeld aangesloten op je modem? Haal dan de kabel uit het SuperWifi punt
  2. Druk 10-12 seconden op het resetknopjeĀ achterop het SuperWifi punt tot hij 5xĀ roodĀ knippert
  3. Het SuperWifi punt start nu opnieuw op en zalĀ groenĀ gaan knipperen. Zet dan het Superwifi puntĀ uitĀ met de aan/uitknop
  4. Sluit je SuperWifi punt (weer) rechtstreeks bekabeld aan op je modem.
  5. Zet hem weer aan en wacht ongeveer 5 minuten. Het lampje van het SuperWifi punt zal achter elkaar verschillende kleuren laten zien, eindigend met stabielĀ groen.
  6. Hierna is het SuperWifi punt weer werkzaam en kan, als je dat wilt, losgemaakt worden van het modem om ergens anders in huis neergezet te worden

Laat me even weten of het hiermee gelukt.Ā