Skip to main content
Antwoord

SuperWifi 1 in combinatie met Box 12 werkt niet

• September 24, 2024
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik heb dus ook box12 en 2x superwifi 1 (de witte) en het werkt idd niet. Heeft KPN dit ondertussen opgelost? Wat kan ik nu doen of heb ik de superwifi punten nu voor niks gekocht?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Pleek, het klopt wat Piet zegt: je hebt twee netwerken in dat geval. Je kunt het beste even met ons bellen via 0800-0402. Mijn collega's kijken met je mee om te zien of we dat op kunnen lossen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Ik heb dus ook box12 en 2x superwifi 1 (de witte) en het werkt idd niet. Heeft KPN dit ondertussen opgelost? Wat kan ik nu doen of heb ik de superwifi punten nu voor niks gekocht?

Als je 1 SuperWifi bedraad aansluit op de Box 12 zou het moeten werken. Je hebt dan wel twee wifi-netwerken: 1 van de Box 12 en 1 van de SuperWifi.

We zijn overigens nog steeds in afwachting van de update, zodat beide SuperWifi's draadloos kunnen worden gebruikt.

Piet.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 1, 2024

Beste @Pleek, het klopt wat Piet zegt: je hebt twee netwerken in dat geval. Je kunt het beste even met ons bellen via 0800-0402. Mijn collega's kijken met je mee om te zien of we dat op kunnen lossen!