Skip to main content
Beantwoord

Superwifi 1 punt brandt rood na update

• June 17, 2025
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Vannacht heeft er een update plaatsgevonden van het modem en de superwifipunten.

Ik constateerde dat een van de, niet bedraadde, superwifi punten rood is. Heeft dus kennelijk geen ontvangst. Ik vind dit raar wat voor de udate deed alles het perfect.

De geboden oplossing van dichter bij het modem plaatsen of bedraden is helaas niet mogelijk.

wat nu?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@FritsD, werkt het SuperWifi punt wel, ondanks het rode lampje of merk je ook verschil in je wifiverbinding?

We hebben in onderstaand artikel een aantal tips verzameld waarmee je een rood lampje kunt oplossen, ik ben benieuwd of dat voor jou ook helpt:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@FritsD, werkt het SuperWifi punt wel, ondanks het rode lampje of merk je ook verschil in je wifiverbinding?

We hebben in onderstaand artikel een aantal tips verzameld waarmee je een rood lampje kunt oplossen, ik ben benieuwd of dat voor jou ook helpt:

• Auteur
  • Topper
  • June 19, 2025

Ik was vandaag nog niet in de gelegenheid geweest om bij het betreffende wifipunt te gaan kijken welke kleur het lampje had. Dar heb ik nu gedaan. Tot mijn verbazing was het groen.

Daarna heb ik via Mijn KPN gekeken of naast het modem ook de 4 wifipunten er in stonden. Dat is het geval. 
Nu maar hopen dat dat zo blijft.

Wat ik wel vervelend vind is dat ik niet, zoals in de App Thuis, de internet snelheid kan controleren, althans ik heb het niet kunnen vinden in Mijn KPN.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Details over je verbinding, zoals de snelheid, kan je ook terugzien in de interface van je modem ​@FritsD. 

Mocht dat handig zijn: als je op onderstaande Kennisbank pagina jouw modem kiest, kan je uitleg vinden over hoe je inlogt in je modem. Vervolgens kan je daar (in je modem) bij het tabblad internetverbinding de snelheid bekijken.

Â