Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi 1 werken niet meer normaal

• November 4, 2025
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb alles inmiddels gedaan wat KPN voorschrijft met de (witte) extenders, maar helaas werkt het niet zoals het was met de oude Box 12 software. alle wifi apparaten in huis sluiten NIET meer aan op de extenders. Dus de wifi sterkte fluctueert constant van hoog naar laag omdat alles nu via het modem in de meterkast loopt, Meterkast is buiten de woning! Ik was voorheen zo blij met de 2 wifi extenders maar nu niet meer, ze werken helemaal niet meer. Ik overweeg nu om een accespoint wifi aan te schaffen maar ik vrees dat deze ook niet gaat werken omdat het in de KPN modem software zit.

Zijn er zinnige oplossingen en wat doet KPN er nu zelf aan omdat zij de veroorzaker zijn van dit.

PS

De 2 WiFiExtenders zijn bekabeld aangesloten op het netwerk.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Koos R. Welkom op de community! Jammer dat het na de update niet meer goed werkt met de WiFi-extenders, zeker als het daarvoor wel goed functioneerde. Wil je eens de stappen proberen zoals ze in het kennisbankartikel staan onder de kop ‘...na update’? Wellicht helpt dat om het probleem te verhelpen en de extenders weer goed te laten samenwerken met je modem. Op onze website vindt je een handig filmpje. 

Laat je weten of dat verschil maakt?

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Hoi ​@Koos R. Welkom op de community! Jammer dat het na de update niet meer goed werkt met de WiFi-extenders, zeker als het daarvoor wel goed functioneerde. Wil je eens de stappen proberen zoals ze in het kennisbankartikel staan onder de kop ‘...na update’? Wellicht helpt dat om het probleem te verhelpen en de extenders weer goed te laten samenwerken met je modem. Op onze website vindt je een handig filmpje. 

Laat je weten of dat verschil maakt?

Â