Skip to main content
Beantwoord

Superwifi 1 werkt niet meer draadloos na update experiabox 12

• October 31, 2023
  • 8 reacties
  • 211 keer bekeken

Goedemorgen,

ik heb vandaag gebeld met de klantenservice om dit probleem te bespreken. Ik ben alleen niet tevreden over de geboden oplossing namelijk op eigenkosten twee nieuwe wifi punten aanschaffen. Tot voor de update was ik zeer te spreken over de wifi snelheid binnen mijn woning, maar dat is nu helaas niet meer het geval. 

ik vind dat KPN hier een steek laat vallen en hoop dat er alsnog een oplossing geboden kan worden. (Oude software laden of twee nieuwe wifi punten) 

ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.

Mvg,

Jeroen

Beste antwoord door J Miller

Goedenavond,

Ze hebben een onderzoek uitgevoerd en op basis van de bevindingen heb ik nieuwe wifipunten gekregen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Topper
  • November 1, 2023

Ik zou hiermee niet tevreden zijn. Het is namelijk een ongevraagde firmware update die je Superwifi 1 onbruikbaar heeft gemaakt, omdat KPN voor die Superwifi 1 punten (nog) geen firmware heeft waardoor ze compatibel zijn. Dit is bij de klantenservice niet overal bekend lijkt het.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • November 5, 2023

Hi @J Miller! Ik wil graag helpen dit voor je op te lossen. Om aansturing te doen heb ik nog wel gegevens van je nodig. 

Zou je je profiel willen invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2023

Hey Bram,

Fijn dat je me wil helpen. Ik heb mijn profiel ingevuld. Groet Jeroen 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • November 8, 2023

@J Miller ik heb de juiste partij op de hoogte gesteld. Die nemen binnen 3 dagen contact met je  op. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 8, 2023

Hey Bram,

Top! Ik heb al een sms’je ontvangen. 

Mvg,

Jeroen 

• Topper
  • November 10, 2023

Hallo Jeroen,

Was jouw probleem opgelost, en zo ja zou je kunnen delen hoe? Ik wacht zelf nog steeds op contact van KPN over die Superwifi 1 issue.

Bedankt

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 13, 2023

Goedenavond,

Ze hebben een onderzoek uitgevoerd en op basis van de bevindingen heb ik nieuwe wifipunten gekregen. 

• Topper
  • November 13, 2023

Ok, bedankt. Ik heb inmiddels ook een toezegging voor een vervangend model gekregen