Skip to main content
Vraag

SuperWifi 2 gaat van synced naar paired

• July 19, 2026
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Omdat in een ander topic wordt beweert door de een moderator dat het beter gaat met de sw punten die uit sync gaan omdat het aantal meldingen minder wordt, wilden een aantal gedupeerden aantonen door het daar te melden echt niet verbeterd maar de mensen meld moe zijn. Ik ben eigenlijk ook meld moe, omdat het al zolang voortsleept en ze sinds vorig jaar niet in staat zijn geweest een werkende update te releasen. Maar goed dat mag niet en de meldingen aldaar worden verwijderd want offtopic..…

Maar goed sinds 28 juni inmiddels al weer drie keer de boel mogen herstarten om alles weer fatsoenlijk aan het werk te houden.

2 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik kan me de frustratie goed voorstellen Erwin, zoals ik eerder ook al aangaf in het centrale topic. Ik weet ook dat je alles hebt geprobeerd om dit werkend te krijgen en dat je tijd neemt om alles terug te koppelen vind ik bewonderenswaardig. Ik zal dit topic zeker ook als feedback terugkoppelen in de periodieke feedbackloop.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 22, 2026

@Remco van KPN Mijn geduld is echt wel op hoor. En ik zal hier maar niet neerzetten wat ik echt vind van de manier waarop kpn hun klanten nu al veel te lang opscheept met inferieure software omdat er blijkbaar mensen rondlopen die doof, stom en blind zijn voor wat ze klant aan doen. Geen excuses geen compensatie gewoon door gaan op de ingeslagen weg en net doen alsof we er heel goed en klantvriendelijk mee bezig zijn.

Voordat jullie begonnen met prutsen had ik gewoon een stabiel netwerk nu zijn we terug gegooid naar jaren 90 en moeten we continue de boel in de gaten houden, resetten, herstarten en wat niet meer.