Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi 2 installeren met KPN Box12, wat te doen bij geen sterker signaal?

• October 15, 2025
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Ik probeer SuperWifi2 te installeren volgens de bijgevoegde handleiding. Lampje op SuperWifi2 brandt groen, maar geen effekt op sterker signaal. Ik zie nu bij de netwerken ook SF2 staan, dus ik vermoed dat ik een password of ADMIN moet invoeren. Staat nergens in de handleiding. Ik heb een V12 modem. Wie heeft een idee? Alvast bedankt.  Groeten...Romano.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@RomFranc, jammer dat het niet lukt om de SuperWifi 2 goed te installeren.

Je geeft aan dat deze wel een groen lampje hebt, maar dat je nog geen sterker signaal hebt. In principe gaat het niet zozeer om een sterker signaal, maar om een beter signaal op meer plekken.

Dat je de SuperWifi als apart netwerk ziet, zou alleen niet moeten. De SuperWifi 2 zou namelijk samen met de KPN Box 12 een netwerk moeten vormen. Dus mogelijk is er toch iets niet helemaal goed gegaan. Ik zou het nog eens proberen met behulp van de instructies in dit Kennisbank artikel:

We leggen je hier uitgebreid uit hoe je jouw SuperWifi het beste kunt installeren. Hopelijk lukt het zo!

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Hi ​@RomFranc, jammer dat het niet lukt om de SuperWifi 2 goed te installeren.

Je geeft aan dat deze wel een groen lampje hebt, maar dat je nog geen sterker signaal hebt. In principe gaat het niet zozeer om een sterker signaal, maar om een beter signaal op meer plekken.

Dat je de SuperWifi als apart netwerk ziet, zou alleen niet moeten. De SuperWifi 2 zou namelijk samen met de KPN Box 12 een netwerk moeten vormen. Dus mogelijk is er toch iets niet helemaal goed gegaan. Ik zou het nog eens proberen met behulp van de instructies in dit Kennisbank artikel:

We leggen je hier uitgebreid uit hoe je jouw SuperWifi het beste kunt installeren. Hopelijk lukt het zo!