Skip to main content
Antwoord

SuperWifi 2 na twee maanden al defect?

• November 13, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn super wifi 2.0 is nu al stuk. Heb hem net 3 maand. Ik heb er 2 en deze aangesloten op punt 2 maar geeft ook rood licht. Alle mogelijke stappen al ondernomen via mijn kpn app maar wil graag een nieuwe ontvangen

Beste antwoord door Elsaatje

Hai

bedankt voor je tip.

maar ik heb zelf al iets uitgevogeld; ik heb de superwifi aangesloten met ethernetkabel aan de modem  in de meterkast. modem opnieuw opgestart en de 2 samen laten  connecten.. Na 15 min weer losgekoppeld en doet het weer. Blijkbaar een nieuwe software 👍 

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 13, 2025

Beste ​@Elsaatje dan heb je nog garantie, even met de SW#2 in de originele verpakking en de originele factuur naar de dichtstbijzijnde KPN winkel gaan.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Hai

bedankt voor je tip.

maar ik heb zelf al iets uitgevogeld; ik heb de superwifi aangesloten met ethernetkabel aan de modem  in de meterkast. modem opnieuw opgestart en de 2 samen laten  connecten.. Na 15 min weer losgekoppeld en doet het weer. Blijkbaar een nieuwe software 👍 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat goed om te lezen en dankjewel voor het delen ​@Elsaatje! Misschien zijn andere bezoekers hier in de community ook weer geholpen met jouw ervaring :)